Isnin, 17 Januari 2011 | By: iKhwan89

2011 : BINGKISAN PERMULAAN DARI HATI

bismillah..walhamdulillah..segala pujian kita panjatkan kepada Allah Tuhan yang Maha Baik...dan Maha mengasihi...selawat dan salam kita kepada 2 pemimpin akhir zaman iaitu saiyidi dan al fatta tamimi..dengan dibantu oleh Nur Muhammad maka islam akan kembali gemilang tidak lama lagi...

Apa kabar semua...huhuhu..dah lame tak update blog...maklumlah...semenjak due menjak ni susah na dapat line internet..hehehehe....semoga kita semua dalam kasih dan sayang Tuhan..

Haa...alhamdulillah..rasenyer tak terlewat lagi untuk aku mengucapkan selamat Tahun baru kepada semua para blogger yang membaca Blog aku...ataupun yang bukan blogger,semoga dapat manfaat daripada blog yang serba serbi tak lengkap ini..

Macam ner permulaan tahun baru kali ini..?sudah koreksi diri atau masih buat-buat tak tau lagi..?huhuhu..same la macam aku ni....cakap je lebih..buat tak ke maner jgak..huhuhu..



pelajar tahun 1..huhu



Alhamdulillah.....tahun ini..aku masih lagi mengajar di sekolah rendah al irsyad..huhuhu...sesi baru dan penuh dengan dugaan dan cabaran baru....tahun ni....ade 6 kelas untuk pelajar tahun 1..daripada 6 tu...aku hanya tak masuk 1 kelas sahaja..yang 5 lagi tu..aku sapu....huhuhu...bayang lah yer sumer...macam ner nak mengajar tahun 1....huhuh...klaw setiap kali aku keluar kelas tahun 1,mesi habis air botol sebotol..huhuhu...tekak kering tak tahan...heheheheh

Dan tahun ni jugak....aku tak ngajar dah tahun 5..hehehehe....ntahlah sebab ape..lupe nak tnyer mudirah...huhuhu...

dan.....lagi..heheheheh..itu sahaja lah untuk setakat ini...mungkin lepas ini...akan banyak lagi coretan ku..mungkin pasal kisah makhluk asing sedang bersedih ker....atau pun...kisah makhluk asing yang mati akibat kemurungan..ataupun...kisah makhluk asing bersama rakan2....apa-apa pun....semoga tersu sukses,terus maju jaya dalam menempuh hidup.....carilah keredhaan Tuhan....

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com