Sabtu, 8 Mac 2014 | By: iKhwan89

TRAGEDI PESAWAT MH370 : MARILAH KITA BERGANTUNG DENGAN TUHAN

  Allahu Akbar...Allahlah penentu segala kejadian...sesungguhnya kepada dialah kita kembali..

  Salam dan selamat malam utk semua bloggez2,facebookezz,twitezz dn lenlain...moga semua dalam lindungan dan rahmat Allah..

  Malaysia sekali lagi dikejutkan dengan berita besar yang amat memeranjatkan semua golongan,daripada pelajar U,kolej,hinggalah kepada para ilmuwan dan karyawan negara..

  RT pun termasuk jugak dalam golongan yang terkejut ni..ya allah,kejadian nahas pesawat kini berulang lagi dinegara kita..

  Jom sama-sama kita sedekahkan al fatehah buat penumpang yang beragama islam, takziah buat semua krew pesawat MAS MH370...kami masih lagi mengharap keajaiban dari Tuhan,moga Tuhan lakukan keajaiban untuk membantu semua penumpang.

  Moga Tuhan taubatkan kami,kami takut,kami cemas,sesungguhnya Engkaulah tempat kami bergantung harap.. Tuhan ada maksudNya jika Dia melakukan...setiap perkara yang dilakukan Tuhan tidak pernah sia-sia....

  Marilah sama-sama bersama dengan RT mendoakan keselamatan buat penumpang,ketenangan buat keluarga penumpang,dan kesejahteraan buat seluruh rakyat malaysia,rakyat china dan seluruh Asia...

  Al-fatehah.............

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com