Rabu, 7 Oktober 2015 | By: iKhwan89

NIKMAT : DAH BESAR DAH ANAK AYAH

Bismillahi Allahu Akbar..
ape kabar semua netizen sekelian? moga Allah sentiasa merahmati dan meredhai anda semua..

  Alhamdulillah setelah sekian lama berdiam dan mendiam kali ini In Shaa Allah akan kembali menulis semula. Moga ada kekuatan dalam bidang yang ku minati ini.

  Syukur sekali lagi RT ucapkan kepada Allah SWT yang telah memberikan RT rezeki yang banyak sejak dari RT kecik sampai la sekarang nie. Jarang kita ingatkan nikmat yang Allah bagi pada kita... mungkin kita ingat nikmat yang Allah bagi tu,duit...duit..duit...hoi..duit duit..dimana kau duit..*nyanyi plak dah..*

  Nikmat yang kita tak nampak dan tak sedar itu sebagai nikmat rupanya banyak..ada nikmat sihat,ada nikmat kereta tak rosak,ada jugak nikmat nafas yang kita sedut hari-hari tu....lalu Allah berfirman "nikmat manakah yang telah engkau dustakan?"...hui..banyaaaak yang kita dustakan dari Allah..cukuplah muqaddimah untuk permulaan ni..hehehe *bebel parok....-_-"*

RT hari ni nak bawa berite gembira untuk korang-korang lah yang sudi bace blog berabuk ni..heheh...alhadulillah, anak RT dah selamat sampai usianya 4 bulan..yeay!..
bila tengok anak sendiri membeso depan mate terus teringat umi ayah yang membesokan RT adik bradik yang seramai 8 orang tu...hui...memang dasat la..

seawal usia 2 bulan mu

Patut lah Allah tu letak syurga dengan ibu kita..redha ibu kita,maknenye Allah redhalah dengan kita...tak redha ibu kita,maka Allah tak redhalah kita...Allahu Akbar.

Haa..yang paling ohsem skaliii RT rase..bile anak RT dah 4 bulan ni bile die dah pandai main..pandai senyum..mulut die ya Rabbanaaaa...berceloteh dengan bahasa dia yang aku pun tak pernah paham..heheh..tergelak snirik bile tengok die membebel...agak-agakla kan..ikut Ibu die la tu..kuat sangat bebel..khi3...*sory ibuu..*

cara tido copy paste dari ibu..khi3

Tapi tu lah ibu...sekuat-kuat dia membebel pun...Dialah yang Allah ciptakan untuk sentiasa kuat dan cekal bila didik anak-anak..terima kasih Allah diatas pemberian seorang isteri dan anak ini..moga ia sentiasa menjadi penguat semangat dalam perjuangan agama Mu..

oklah geng...RT habis kat sini dulu..nanti-nanti RT sambung lagilah...RT pun dah kene buat kertas perikse ni...due date tinggal esok je...*baler...nielah akibat last minute punye keje* hahahaha....xpelah...ape-ape pun..teruskan senyuman anda..jemputlah datang lagi ke blog ini kalau ada masa....salam alaik guyssszzz!

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com