Rabu, 28 September 2016 | By: iKhwan89

CORETAN : Rintihan

R I N T I H A N

"Kita ni....kalaulah Tuhan tak uji,pasti-pastilah langsung tak ingat dengan Tuhan..

.padahal kita ni dosa banyak....

kalau Tuhan datangkan ujian pula...mulalah merengek-rengek......susah hati....sampai sanggup tanya,apa salah aku sampai Allah uji aku begini....eh...salah rintihan tu kawan....

engkau memang banyak salah dengan Tuhan Engkau...tak layak pun engkau tanya macam tu dengan Tuhan...malulah sikit....

engkau mana tahu dosa engkau...sebab engkau selamba je lupakan dosa...

Bila Tuhan bagi senang...terus rasa engkau memang layak dapat....engkau rasa Tuhan bagi nikmat dan anugerah...eh...mintak maaf dulu....
entah-entah tu istidraj!

Mohon sedar diri...!"

Wahai Allah..taubatkan aku...bantulah aku untuk bertaubat....bantulah aku dalam memburu berkat....bantulah aku untuk selalu merendah diri dengan Mu...

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com