Jumaat, 28 November 2008 | By: iKhwan89
salam utk semua...Terima Kasih wahai Tuhanku,kerana memberi kan kpda aku kehidupan lagi stelah Engkau mematikan aku...aku bnyak berdosa padaMu,tpi Engkau Maha Kasih syg kerana membenarkan aku hidup lagi pada hari ini...selawat dan slm kepada junjungan Agung kite,baginda Muhammad s.a.w..Terima kasih buat mursyid ku,bonda ku,sahabat-shbt,dan pembaca2 yg dirahmati....
Alhamdulillah,dengan kasih sayang Tuhan,kini aku mampu utk mnyiapkan laman blog ku ini...aku mnghrapkan dengan tercetusnya blog ini,semua manusia yang mbcanya akan mndapat manfaat dan sering tringat kepada Tuhan....segala-gala komen dari pembaca akan ku jdikan muhasabah utk driku supaya aku lebih memperbaiki diriku...aku juga mengharapkan agar semua pnulisan ku ini diterima oleh Allah sebagai ibadah.....dengan hati yang hina ini,tlonglah aku wahai Tuhan..rendahkanlah nafsu ku,jauhkan aku dari sifat riak,jauhkan aku dari buruk sangka dengan orang,tetapkanlah hatiku diatas jalanMu..Engkau yang maha pengasih dan penyayang,dengarlah rintihanku......................................................................sekian.

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com