Rabu, 14 Januari 2009 | By: iKhwan89

UIA Kuantan : demostrasi mengutuk kekejaman israel


Salam sumer pelawat..ape kbar anda sumer..?mesti sihat kan..hmm..alhmdulillahkita dapat hidup aman lagi kat negara kita ni..tapi,dalam aman2 kite ni,sedar tak kita yang negara saudara kita sedang digasak hebat oleh laknatullah zionis..??kat malaysia ni,rupe2nyer,ramai yang xsedar..tapi alhamdulillah bagi yang sedar..antara kesan2 kesedaran daripada rakyat malaysia yang dapat kita tengok : bantuan keperluan makanan serta perubatan segera dihantar,demostrasi besar-besaran mengutuk kekejaman israel,pemboikotan barangan yang ada link dengan israel..dan macam2 lagi.
kawan2,klaw kita fikir balik,kenapa israel ni sibuk2 nak hentam palestin ni...?
apa yang berharga sangat kat sane..?kenapa kita wajib pertahankan pelestin walaupun kita xduduk kat saner..?saya tinggalkan soalan ni kepada anda semua supaya kita dapat berfikir..
Tanggal 9 januari 2009 baru2 ini,Universiti Islam Antarabangsa telah membuat satu demostrasi mengutuk kekejaman israel di depan bangunan medic selepas solat jumaat. Wakil dari KIPSAS pun dijemput hadir..2 buah bas dihantar oleh presiden KIPSAS..dan 4 orang wakil MPPKIPSAS..demostrasi ini berlangsung selama sejam dengan aman.sekian..

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com