Selasa, 24 Ogos 2010 | By: iKhwan89

12 RAMADHAN : Terima Kasih Tuhan beri Peluang

bismillah.....alhamdulillah..dengan Nama Tuhan Yang Maha Agung...dan dengan segala kepujiannya....selawat dan salam untuk Manusia Agung ciptaan Tuhan....Muhammad S.A.W.....kerana ada baginda lah aku kenal islam...semoga semua yang membaca di dalam kasih sayang Tuhan...

Alhamdulillah....hari ni merupakan hari yang ke 12 kite berpuasa....ini menunjukkan betapa baiknya Tuhan memberikan peluang kepada kita untuk meneruskan lagi ibadah puase...bayangkanlah..ada orang yang sudah meninggal pada 1 ramadhan...kan Tuhan dah tak bagi peluang tu kan...jadi marilah sama-sama kite berterima kasih dan bersyukur kepada Tuhan yang memberikan peluang....semoga kita didalam redha Tuhan..

Haa...ape kabar semua pembaca??semoga dalam kasih sayang Tuhan....dah lame aku tak update blog ni dengan cerita-cerita aku yang ntah ape2..huhuh..beselah ramdhan...xley bnyak ckp sgt....huhuhu...

Nak bagi tau antum sumer...sekolah ku baru jer lepas abes exam..UP2..huhuh..macam bese...fenomena cikgu ni....bile dah abes pekse....haa....peeenuh lah paper atas meja untuk di tanda..huhuh..klaw macam aku plak...ade 11 subjek aku ajar..jadi 11 subjek lah yang aku kene tanda..haaa..mau lumpuh tangan aku..huhuh

Di tambah2 lagi plak dengan ramdhan..ya Alah...kadang2 hati nie tak mampu nak bersabar....laju jer tangan tu ayun...huhuhu...ampun kan aku Tuhan...

Huh~....lepas tu plak.....sekaranga da jarang on dah...pslnyer aku tak byar bill lagi..huhuhu..jadi ampun maaf untuk sumer....jadi sampai sinilah jer..bingkisan ramdhan aku...semoga semua dalam redha Tuhan.....ampun maaf..salam....

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com