Selasa, 17 Ogos 2010 | By: iKhwan89

7 HARI RAMADHAN : Hati KU MERANA KERANA DOSA


bismillah dengan nama Tuhan ku yang Maha Agung dan Maha penyayang....Terima Kasih Tuhan yang Maha Agung,Terima Kasih Rasulullah,Terima kasih ASZ kerana membenarkan lagi aku yang berdosa ini mengenali mu...mencintai mu dan bersama berjuang dalam jemaah mu..dengan rahmat dan kasih sayang Tuhan...dah 7 hari aku berpuasa dalam bulan ramadhan ini..

Ntah....rase kekosongan..rasa kesepian..rasa tiada maknanya ramdhan ku...apakah Tuhan terima ibadah puasa ku selama 7 hari ini..?Tuhan...dengarlah rintihan hati ku yang berdosa ini....aku tidak mahu semuanya..aku tidak mahu pahala Mu...aku tidak mahu kemurkaan Mu..aku tidak mahu neraka Mu...

Yang aku mahukan ialah redha Mu Tuhan....apalah ertinya mengejar pahala...tapi hati ku tidak bersamaMu....aku tahu...seandainya pahala ku seberat isi bumi pun...sudah pasti tidak mampu untuk membayar nikmat sebelah mata pemberian Mu...Tuhaan....dengarlah rintihan ku...yang aku inginkan adalah redha Mu...kalau Engkau hukum ku,aku tidak kisah..asalkan Engkau hukum dengan kerdhaan Mu..janganlah hukum ku dengan kemurkaan Mu..

Tuhan...aku berdosa...sungguh banyak dosa ku...apalah nilainya disisi Mu jika aku begini...ampunkan aku Tuhan...ampunkan dosa ku..ampunkan segala dosa ku..redhakanlah ibadah ku..redhakanlah segala perbuatan ku...redhakanlah nikmat umur yang Engkau beri pada ku......

Akhir kata wahai Tuhan....ampunkan dosa ku Tuhan...bantulah aku melawan nafsu......

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com