Isnin, 16 Julai 2012 | By: iKhwan89

TERIMA KASIH TUHAN ENGKAU BERIKAN NIKMAT BERKASIH SAYANG : sempena REUNION PEDAP 07/08 siri 1

Alhamdulillah..segala pujian bagi Tuhan yang memberikan nikmat berkasih sayang sesama islam,akhirnya nyata juga program reunion dakwah 07/08. Dihadiri oleh 15 orang mantan Dakwah KIPSAS 07/08 bersama dengan Ustazah safiah.....pesan Ustazah kepada kami.."untuk menunggu semua mempunyai masa terluang memang payah,seandainya ada program begini,seeloknya,luangkanlah masa,walaupun sekejap untuk bersama kawan2...." moga selepas ini reunion kita akan semakin meriah..(^_^)

sebahgian yang hadir..(^_^)
 Program yang berlangsung seawal jam 5 petang hari sabtu (14/7) itu bertempat di Amansari resort,pantai sepat,kuantan. Majlis kecil tetapi mempunyai nilaian yang tinggi kerana berkumpul untuk mengeratkan ukhuwah itu di ketuai oleh saudara Ahmad zakaria bin Yusoff selaku pengarah program reunion kali ini.

ustazah safiah sedang menyampaikan amanat

Pada malam tersebut,kami telah mendengar amanat dari ibunda PedaP Ustazah Safiah yang kini memegang jawatan Dekan Pengajian Islam.


sesi mengenyangkan perut...huhuhu



Majoriti peserta yang datang pada program itu telah bersepakat untuk reunion akan datang, melantik Yang berbahgia sahabat kita saudara Syawal hafifi untuk mengendalikan majlis seterusnya. Diharap saudara syawal dapat mengendalikan majlis tersebut demi kawan-kawan..(^_^)..

Menu BBQ : Ikan Bakar,Sotong Bakar dan Ayam Bakar



aktiviti reunion kali ini ialah,bersantai petang di rumah Ust Soleh yang macam chalet tu,kemudian malam BBQ...seterusnya pagi ahad,persegaran di tepi pantai,tgh hari musafir ke kemaman untuk ziarah rumah ummi umairah, dan berakhir pada jam 8pm. alhamdulillah,walaupun sedikit tetapi meriah..tahniah kepada sesiapa yang mengambil bahgian..(^_^)


Bergambar kenangan bersama Ustazah safiah


Alhamdulillah kerana  buat pertama kalinya reunion PedaP 07/08 berjaya. jadi untuk siri reunion seterusnya,kita nantikan tarikh dan tempatnya....salam ceria,salam rindu dan salam kasih sayang dari saya,Remaja Timur..(^_^)

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com