Rabu, 21 November 2012 | By: iKhwan89

JANJI TUHAN ITU PASTI : Kebenaran semakin HAMPIR

Bismillahi Allahu Akbar,dengan kemuliaan orang2 tuhan dihidupkan lagi kita pada hari ini,selawat dan salam keatas junjungan agong baginda rasulullah,pemimpin kecintaan Allah.. Alhamdulillah,sekian lama tak update blog,banyak perkara-perkara yang berlaku terutama ketika awal muharram ini,berlakunya Haji Akbar yang dinantikan oleh seluruh umat islam yang rindukan kemenangan islam.

  Muharram juga menyaksikan kejatuhan kuasa barat bermula dengan kebankrapan negara2 besar seperti sepanyol,greece,dan itali,kemudian dikejutkan lagi dengan demonstrasi di seluruh negara-negara maju yang menuntut berbagai-bagai tuntutan.

  Seterusnya paling terkini kuasa besar eropah,Amerika sedang dilanda dengan pelbagai musibah bencana alam seperti taufan Sandy di beberapa negeri besar didalam Amerika,seperti Los angeles,Bouston,Dll. Namun ditutup tutup berita tentang masalah dalam negara mereka.

  Mereka tahu mereka kini semakin dirundung malang,semakin lemah,semakin dihinakan itu tanda kemenangan islam di akhir zaman..inilah kebesaran pemimpin akhir zaman yang dinantikan,Tuhan tetapkanlah aku dalam perjuangan,moga hati kuat,moga mampu buat semua pakej yang diajarkan RSA mlalui BUJ ar.

  http://penjaraqanater.wordpress.com/ - bacalah sebagai panduan untuk kekuatan perjuangan

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com