Rabu, 15 April 2009 | By: iKhwan89

BANYAKNYER DUGAAN AKU HARI INI


*lpas slesai mandi n mkn mnum kat luar kolej*salm n aper kbar sumer kawan-kawan ku n para pelawat..semoga dalam kasih sayang Tuhan..huh~penat sungguh hari ini..kawan-kawan nak taw x,hari nie aku rase hari yang paling penat skali dalam hidup..hu3..mane tak nyer,bangun pagi2 tadi kan,da kne kemas2 untuk pindah blok F.....kemas punyer kemas,da setle...tengah2 rehat,datang plak sorang fellow ni,die ckp kat aku,syafie,nak bg taw ni,tngkat atas blok F ni kne kosongkan,sbab nak kmas n baiki ape2 yang patut...aku pun ckp la elok2 kat felow tu,bru je pindah dari mahabbah ke blok F,penat..bg r pluang rehat ker..*padahal memang xmo pindah dah..khi3*lpas tu,felow tu pon cakp,"ok"...setle..lpas tu,datang plak sorang felow ni,tibe2 jer die men jerit2 nme aku,soh aku pindah blik segera...hui...dengan nada die yg tinggi tu,dengan care menghalau tu....aku yang da penat ni,tibe2 naek tension..aku pon ckp,pnat ust,tgu r dlu...die ckp r plak die lagi penat r,kne itu ngan dato` r ape r....ini r,dok membebel....aku wat tataw je r...xsnggup nak dgr,da pnat sangt..malas care..last2,die kluar..hu3....

Lpas tu plak kan.......da petang,aku kluar..nk tman kawan aku ni naek bas...lpas tu,mlm tu,aku sruh kawan aku amek aku kat terminal..ye r,malas nak nek teksi..hu3..lpas tu...tgh2 jln kan,tayar plak pecah...Aduh!!jaoh plak tu dari kolej...kat highway sblom msok permatang badak....Ya Allah..dasatnyer....jaoh giler2...aku rase mungkin sbab dosa aku kot lambat solat isyak..mase tu da kol 10.20pm..
lambat sangat2..ape lagi,jlan r aku smpai kolej..sampai kolej,kaki da rase mcm lumpoh..adoi...hu3..ni pon sje2 sblm tido nak restkan kaki...k r kawan2 ku,aku da nak tido..takot lambat lagi aku bngun solat sok..salam..

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com