Selasa, 21 April 2009 | By: iKhwan89

KEM BINA INSAN SMA AL-MAHMUDI : TAMAT DENGAN JAYANYA
















*selepas makan malam..alhamdulillah.....*salam sumer!!aper kabar antum sumer?semoga dalam kasih sayang Tuhan...hari nie aku sangat lega sebab,aku da boleh cuti..he3..sepanjang mnggu lepas,aku cbuk untuk setle kan prgram kem bina insan yang berakhir ari ahad kemarin..hui...lega hati sebab prgram bejalan dengan lancar,tanpa sebarang masalah yang besar. Seramai 80 peserta dan 4 orang guru pengiring dari SMA Al- Mahmudi menyertai prgram ini dalam rangka promosi KIPSAS. em ...Tuan Zamri cakap,SMA Al-Mahmudi ni skola yang pertame yang hadir dalam rangka penyertaan seluruh skolah2 agama negeri pahang dalam prgram bina insan ini.....ape2 pun,kat cn,aku nak ucapkan tahniah kat suumer ajk2 lantikan aku..aku tak sangka,walaupun ini prgram pertama mereka,mereka bagi komitmen yang aku xjangka2...aku sangat bertrima kasih dengan Tuhan sebab anugerahkan aku anak buah yang sangat baek dan mampu beri komitmen dalam tugasan..bangga aku bila anak buah sanggup luangkan masa cuti diorang,semata-mata untuk menguruskan prgram ini...trime kasih sangat-sangat. Huh~cuti da nak abes rupenyer...hari khamis @jumaat ni da kene balik dah sebab,ari sabtu aku ada test MUET. Orang cakap susah kalau kite x stdy n tak pegi bengkel...ntah r..kite tengok je r nanti..k r kawan2,aku nak solat isyak,lepas tu rehat(lagi??!!)lepas tu tido.....he~..salam sumer..semoga dalam kasih sayang Tuhan....

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com