Sabtu, 25 Disember 2010 | By: iKhwan89

10 SEBAB KENAPA WAHABI DIKATAKAN PEROSAK AGAMA

*SEBAB 1*

Menatap dan merenung isi buku yang disebarkan oleh pejuang-pejuang Wahabi
di Mekah dan di seluruh dunia Islam, kita akan jadi tertanya-tanya
siapakah orang-orangnya yang begitu mendalam agamanya, tulus hati dengan
Islam? lnginnya hati nak melihat peribadi-peribadi itu, keluarga mereka
dan masyarakat disekitarnya yang tentu sangat halus pengalaman agama yang
dipertahankan dalam seluruh kehidupan mereka.

Mencarilah sekian lamanya namun tidak juga berjumpa, dengar beritanya pun
tiada juga, maka akhirnya kesempatan tingga di Mekah itulah peluangnya. Di
sini agaknya Agama itu benar-benar direalitikan oleh pejuang-pejuangnya? Di
Mekah, Madinahlah tentunya model kehidupan Islam boleh disaksikan!

Tapi alangkah terkejutnya hati ini kerana Haramain sesungguhnya sudah
rosak binasa Agamanya, Allah sudah tidak diagungkan Nabi sudah tidak diikut
sunnahnya. Budaya yang diamalkan di Haramain nampaknya budaya Yahudi.
Rasanya tiada, akhlak sudah jauh dan roh sudah putus dari Allah dan Rasul.
Bezanya dengan Haramain ketika di tangan Rasulullah SAW dan Para Sahabat.

*SEBAB 2*

Di depan Rumah Allah di Ummul Qura kita sangkakan tempat paling tenang,
syahdu dan khusyuk dengan Allah, sepertilah di masjid-masjid atau di
Rumah Raja-raja dunia ketika upacara mengadap!Tapi bahkan kita merasa
macam berada di pasar borong,untuk mengucup Hajar Aswad kita kena bertarung
separuh mati. Untuk dapat pegang Kaabah kita kena tolak menolak yang amat
menakutkan

Terkenangkan di Zoo atau Safari pun boleh didisiplin, mengapa tiada disiplin
di Masjidil haram? Penjaga Masjid Haram boleh rasa puas hati dengan
suasana yang demikian itu? Dan seluruh pemimpin Islam sedunia merasakan
itukah yang terbaik yang patut dibiarkan sekian lamanya menguasa Kaabah?
Kaabah bahagiakah diperlakukan begitu? Tidak menangiskan Baginda
Rasulullah SAW disakiti begitu sekali? Ketahuilah bahawa sebesar-besar
kejahatan Wahabi ialah memisahkan Rasul dengan Umatnya. Dengan cara putuskan
hubungan roh mereka.

*SEBAB 3*

Di Shopping-shopping Complex kita merasai di layan baik
olepenyambut-penyambut tetamu, tapi di Kampung Allah yakni Tanah Haram
dan di rumah Allah di dalam Masjid Haram tiada seorang pun penyambut
tetamu yang akan pandu kita untuk selamat dan,tenang di sana.

Di Lapangan terbang ada pengumuman yang dapat didengar dari masa ke semasa
sebagai panduan,tapi di Rumah Allah keadaan sunyi sepi, apa pn nak jadi
jadilah, susah senang tanggung sendiri. Salah silap, betul benar itu semua
pandai-pandailah bawa diri. Betul ke orang kafir tiada di Haramain? Siapa
boleh buktikan sebab tiada satu pemeriksaan atau peraturan yang dibuat untuk
memastikannya? Siapa dan apa pun bolos saja masuk ke rumah Raja bagi segala
Raja sedangkan nak masuk ke rumah Raja dunia pun berpagar? Betul ke orang
kafir tiada di Haramain? Siapa boleh buktikan sebab tiada satu pemeriksaan
atau peraturan yang dibuat untuk memastikannya? Siapa dan apa pun bolos saja
masuk ke rumah Raja bagi segala Raja sedangkan nak masuk ke rumah Raja dunia
pun berpagar?

*SEBAB 4*

Agama Islam menetapkan waktu sembahyang berjemaah saf perempuan di belakang
lelaki.Tidak pula di sebut kekecualian berlaku di Mekah. Yakni sembahyang
boleh langkah-langkah, lalu didepan, saf lelaki perempuan tiada perlu
diambil kira! Apa sebab orang terlalu ramai,disiplin tidak boleh
dilaksanakan. Jadi kalau itu pun tidak boleh dilaksanakan disetiap waktu
sembahyang dengan alasan orang terlalu ramai, tak mungkin boleh
didisiplinkan mengikut disiplin Islam,untuk apa anda bermati-matian menolak
bidaah dikertas-kertas tulisan anda?

Katakan sahaja Agama ini tidak praktikal, cantik tiorinya sahaja. Bidaah itu
di tolak dikertas sahaja,tapi di depan Kaabahlah paling teruk orang buat
bidaah! Agama anda ini tak mampu dipraktikan oleh anda sendiri. Sekalipun
cuma di Kaabah di tanah sekangkang kera keluasannya itu? Atau anda hanya
akan bertanggung jawab perihal Agama diatas kertas? Bukankah itu lebih-lebih
lagi bidaah kerana menyatakan Islam itu bukan cara hidup?

Islam ialah A Complete Way Of Life (sesempurna cara hidup). lanya sangat
praktikal. Setiap waktu orang begitu ramai di airport. Maka dibuatlah satu
sistem yang nampaknya keadaan begitu terurus sekali. Masakanlah untuk Masjid
Nabi dan Masjid Haram Allah tidak ilhamkan sistem untuk buatkan rumahnya itu
jadi cukup mulia dan indah?

*SEBAB 5*

Bukanlah sedikit ceritanya perihal orang-orang lelaki warga Saudi di
Haramain yang kelaparan seks lalu menjadikan wanita-wanita asing sebagai
mangsa.Rupa-rupanya di Arab Saudi ini nak kahwin susah sangat. Walaupun
buruh kasar wajib menyediakan 100 ribu riyal untuk dapatkan seorang isteri.
Islam ke ajarannya itu yang diamalkan oleh Negara pujaan anda ini?
Rasulullah SAW itu hanya sembelih seekor kambing untuk satu pernikahan.Tapi
menurut Agama Wahabi,Allah dan Rasul menyusahkan perkahwinan orang Islam.

Allah dan Rasul mengikut anda cukup kejam kerana menyiksa hamba-hambaNya
sampai begitu sekali? Maka berleluasalah zina. Atau kalau bukan begitu,
andalah yang kejam kerana ikut terlibat dengan kekejaman itu! Apakah
kejam itu bukan bidaah? Bukankah anda termasuk pembuat-pembuat bidaah?
Sedangkan setiap bidaah adalah sesat mengikut kata buku anda? Percayalah
bahawa penipuan besar oleh Wahabi kepada orang Islam ialah menuduh Umat
membuat bidaah padahal sebenarnya Wahabi itulah (Mubtadi'ah) yakni pembuat
bidaah. Umpama ahli sihir yang telah menuduh orang lain mensihirkannya
padahal dialah tukang sihir itu. Atau pencuri yang buat cerita kononnya
orang lain mencuri.

*SEBAB 6*

Di Mekah,tentulah kita mencari Rasulullah SAW. Pergi pun atas
pimpinannya.Kalau Baginda Rasul tiada, Rumah Allah itu dipenuhi
berhala-berhala sahaja. Walaupun sudah wafat tapi Allah telah menamakan
Rasulullah Nabi kepada Umat yang datang selepas kewafatan Baginda. Ertinya
dia sedang menjadi Nabi kita.Tiada Nabi lain lagi,melainkan Muhammadlah Nabi
kita.Wahabi tentulah alim sangat tentang hal-hal ini,menolak kenabian
Muhammad selepas kewafatannya adalah bidaah sebesar-besarnya. Tapi mana dia
Rasulullah SAW di Kampung Kelahirannya itu? Mana dia wahai Wahabi? Aku
menangis di sini untuk pengatahuan Mu!

Sedihnya hati kami kerana:

i) Datang ke Kaabah, Muhammad SAW Nabi kami itu tidak disebut-sebut
orang. Tidak kedengaran orang berselawat sebelum sembahyang. Pada sembahyang
tanpa selawat umpama bunga tiada wanginya.

ii) Rumah tempat lahirnya, rumahnya bersama Siti Khadijah dan
anak-anaknya dan lain-lain kesan peninggalannya, tiada lagi. Ditutup dan
dilarang membesar-besarkan atas alasan bidaah. Dihalaulah siapa-siapa yang
ingin melepas rindu dan berdoa untuk tempat-tempat yang agung itu.
Padahal Tugu Negara dipuja orang, patung-patung pemimpin dunia ribuan tahun
dulu dibesarkan orang.Tak mungkin tentang Rasulullah SAW orang boleh
melupakannya. Sampai begitu sekali Umat Islam dibodohkan oleh Wahabi.
Bidaahkah
seseorang merindui nabi, orang yang paling berjasa dalam hidupnya? Bidaahkah
sejarah Islam dibanggakan?Tidak bidaahkah orang- orang yang memisahkan Nabi
dari kampungnya dan dari Umatnya? Jangan berbohong lagi wahai Wahabi,
bahawa sesungguhnya Allah dan Rasul telah kau kuburkan di Kampung Halaman
mereka.Islam sudah kau tukar sama sekali keasliannya atas nama AIQuran dan
Hadis.

Kebencian mu kepada Islam kepada Allah dan Rasul sudah cukup terserlah di
tanah tempat lahirnya mereka itu. Sudah kau corak tanah tumpah darahnya itu
dengan sesuatu yang cukup menyakitkan kami wahai Wahabi!

Orang Islam mencari Allah dan Rasul di Kaabah. Walhal di Kaabah mana ada
lagi semua itu.Yang ada ialah Tanah Perkuburan Islam yang di penuhi oleh
penipu-penipu dan para penzina! Maka tunggulah saja detiknya yang pasti tiba
untuk kamu menerima hukuman atas kesalahan yang sangat besar ini. Janji
Allah kepada mu pasti berlaku.

*SEBAB 7*

Di Madinah, memang ada Masjid Nabi yang hebat binaannya dan Maqam Baginda
Rasulullah SAW yang cukup besar.Tahniah dan terima kasih kerana membesarkan
tempat kecintaan kami. Tapi masjid itu telah dilacurkan,maqam itu telah kau
hinakan. Ertinya kau hadiah kereta kepada kami untuk kehormatan anak
perempuan kami kau binasakan. ltulah bandingan kebaikan mu itu ya Wahabi.

Sakitnya hati sepanjang berada di Madinah, di kedua-dua tempat mulia. Tentu
kau tahu mengapa dan untuk apa? Cukuplah sudah pembohongan keatas Umat Islam
yang kau buat sekian lamanya itu. Cukup dan cukup. Masa utk pembebasan
Haramain sudah tidak dapat dielakan lagi. Allah pasti menghantar
orang-orang Nya untuk Futuh Mekah kedua.

*SEBAB 8*

Rumahtangga orang Islam adalah syurga mereka di dunia ini. Yakni orang
Islam yang benar-benar meniru Sunnah Nabi dalam tatacara berkeluarga. lsteri
taat, suami bertanggungjawab, Allah dan akhirat menjadi matlamat perjuangan
rumahtangga mereka.

Disinilah yakni diMadinah dan diMekah Tanah Haram,disekitar Masjid Nabi dan
MasjidilHaram inilah Nabi dan Para Sahabat praktis poligami indah didalam
keluarga mereka. Menyebabkan seluruh etnik Arab menyerahkan kepimpinan
kepada Nabi dan Para Sahabat sambil berkata: Poligami sesuatu yang bagi kami
terlalu sukar,sekalipun hanya dalam bentuk kata-kata,tapi bagi kamu ia
berjalan dengan begitu indah sekali wahaiMuhammad,maka kepadamu lah kami
serahkan Negara ini dan bangsa ini untuk kau pimpin dan selamatkan: Maka
dengan kata-kata itulah warga Mekah telah menerima kepulangan Baginda ke
Mekah serta menyerahkan kepimpinan kepada Islam.ltulah rahsia Futuh Mekah.

Siapa kata poligami terpencil. lalah penentu apakah benar Islam itu
penyelamat. Kami adalah orang-orang yang telah selesai membina poligami
indah dikalangan 313 orang lelaki bersama 1,000 orang isteri-isteri mereka
dan 10,000 anak yang sudah dan sedang membesar.

Demikianlah Islam yang datang dari Allah dan Rasul itu dapat
dibuktikan perlaksanaannya oleh pejuang-pejuangnya. Kamu bagaimana Wahabi?

Mekah dan Madinah sekarang di dalam perintahmu, adakah sudah berulang
sejarah AI Quran dan Hadis tanpa bidaah itu? Atau sedang berlangsungnya
bidaah sebesar-besarnya di Mekah dan Madinah, dikalangan masyarakat
wahabiini, dalam hal rumahtangga mereka,yakni gelanggang tempat berpestanya
penentang poligami? Taat dan patuhkah isteri-isteri kepada suami mereka?
Atau tendang terajangkah mereka semua di rumahtangga mereka? Kau jawablah
wahaiWahabi reality dari AI Quran dan Hadis tanpa bidaah yang kau
perjuangkan di Haramain ini?

*SEBAB 9*

Hudaibiyah adalah tempat sejarah yang pasti dilawati oleh sesiapa yang ke
Mekah.Kejadian yang merupakan strategi paling licik oleh Allah dan Rasul
keatas para penentangNya. Perjanjian yang dibuat untuk menipu Allah dan
Rasul akhirnya menjadi senjata makan tuan. Islam menang besar hasil
menandatangani perjanjian Hudaibiyah oleh Rasulullah SAW terhadap Kafir
Quraisy. Sedangkan sejarah Ashabul Kahfi pun masih dibesarkan orang di
Amman,inilah pula Hudaibiyah.

Sepatutnya tentulah sebuah muzium besar yang cukup gah dibangunkan di
sekitar tempat kejadian terutama perigi dimana Rasulullah SAW meludah
kepadanya hingga keluar air!

Tapi kenapakah Wahabi telah biarkan tempat itu menjadi tempat bakar sampah
sahaja.Tulisan kecil pun tiada menunjukan itulah tempatnya. Alasan apakah
yang boleh mengubat luka hati kami ini wahai Wahabi terhadap perbuatan mu
kepada nabi kami? Kenapa kamu benci sangat kepadanya?

*SEBAB 10*

* *

Merenung semula tulisan kamu yang begitu besarkan AI Quran dan Hadis, kami
merasakan ada sesuatu muslihat didalamnya wahai Wahabi! Kau ada kereta mewah
cantik dan baru.Tapi kereta itu sudah tenggelam dalam banjir, enjin sudah
dimasuki air. Kau pun tak mahulah kereta itu. Maka kau jual sahaja kereta
itu. Aku pun hairan kenapa kereta ini dijual murah? Ku bawalah ke tempat
pemeriksaan kereta dengan computer. Maka tahulah aku masalah kamu.
Maksudnya: Kau dapat Haramain bumi yang mewah, cantik dan menguntungkan.Tapi
bumi ini kau benci kerana ia memusuhi mu. Maka kau pun mencari jalan
bagaimana untuk menipu tentangnya. Maka kau juallah bodynya,isinya kau
rosakkan. Kau jaja kehebatan body yang enjinnya sudah kau rosakan, Islam
kulit tanpa roh. Tuan punya Haramain sendiri yang beritahu aku rahsiamu ini
wahai Wahabi.

Bahawa Roh Agama ialah Taqwa. Hanya orang yang dapat cintakan Allah dan
rindukan Rasulullah SAW yang mampu hidupkan Agama Islam. Tapi orang yahudi
yang bencikan Agama Islam menggunakan AI Quran dan Hadis untuk menghentam
Allah dan Rasul. Konon tiada hubungan dengan Alam Ghaib. Konon tiada lagi
kepimpinan selepas kewafatan Nabi dan kesempurnaan AI Quran, kebangkitan
Islam tiada.

Wahabi ialah ajaran yan ditaja oleh Yahudi untuk merosakan Agama atas nama
Agama. Ulama-ulamanya adalah kelahiran-kelahiran yang sudah dirancang dan
dibeli oleh Yahudi. Pembawa Islam teori tanpa rohnya lagi. Wahai Umat Islam
mari, kita kebumikan bangkai ini bersama Imam Mahdi dan Putra Bani Tamim.
Supaya Islam sebenar akan mengembalikan Haramain kepada Allah dan Rasul.

*BEBASKAN KAABAH BERSAMA IMAM MAHDI DAN PUTRA BANI TAMIM*

4 comments:

Ifan Muhd berkata...

lu niremaja ke tadika?semua tu tak kena dengan wahabi langsung..belajar la dulu adikku sayang.baru boleh mengajar,risau sesatkan orang dosa pula..ke lu kejar populariti..tahniah jumpa blog awak no 2 google....ass

kruzz berkata...

kau wat lawak ke ni??

lisdiana berkata...

INI gila ke ape buat penat je baca...orang kata wahabi tu sesat aku nak tahu sebagai orang awam kesesatan wahabi tu kat mana SBB aku belajar dengan ustaz uztaz yng dituduh wahabi ni semua ajar kitab yng diiktiraf, cara mereka juga sangat berhemah...kot aku tertipu dengan kikmah mereka aku pon cari lah kesesatan wahabi kat Google ni...benda tulisan merepek ni pula yng Ku jumpa, kalau nak kata wahabi sesat tu bagilah hujah dari alquran Dan hadist supaya orang awam kembalikejalan yng dikata benar.

lisdiana berkata...

INI gila ke ape buat penat je baca...orang kata wahabi tu sesat aku nak tahu sebagai orang awam kesesatan wahabi tu kat mana SBB aku belajar dengan ustaz uztaz yng dituduh wahabi ni semua ajar kitab yng diiktiraf, cara mereka juga sangat berhemah...kot aku tertipu dengan kikmah mereka aku pon cari lah kesesatan wahabi kat Google ni...benda tulisan merepek ni pula yng Ku jumpa, kalau nak kata wahabi sesat tu bagilah hujah dari alquran Dan hadist supaya orang awam kembalikejalan yng dikata benar.


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com