Khamis, 2 Disember 2010 | By: iKhwan89

CUTI SEKOLAH AKHIR TAHUN 2010:huhuhu..boring sey

bismillah..dengan Nama Tuhan yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang..segala pujian untuk Allah,Tuhan yang mmerintah di hari kiamat..dialah tuan yang mempnyai arasy....sesungguh segala hidup ku dan mati ku adalah untuk Allah..

Alhamdulillah..hari ni,dah bermulenyer cuti sekolah..hehehehe...sebenarnyer cuti skola da lame dah start..cumer aku jer yang lambat skit update blog..hehehe....ape2 pon..selamat bercuti sekolah untuk sumer pembaca blog ku..*macam ada pembaca..hehehehe*

Ha...korang sumer,ape kerje yang korang sumer wat time cuti skola ni..harap-harap dapat membawa faedah kepada diri,agama,bangsa dan negara..huhuhu...ok sumer..he~

Cuti sekola ni...aku tak wat ape..just stay kat umah,sopan-sopan..tak kuar...huhuhu...cumer ade la beberapa rutin yangaku ubah skit supaya aku ni tak de la duk ngadap laptop n tido jer sepanjang hari..hehehehe....

antara perubahan rutin yang telah aku jadualkan untuk diri aku snirik ialah :
  • lepas subuh...terus sesiap...nak g jogging+playing basket ball (pukul 6.30am-8.00 every day)
  • bace buku..huhuhu..da lame tak bace buku....buku ape2 jer...(pukul 10am-11am every day)hehehe..kejap jer bace...(^_^)
  • memalam..kalau aku kene panggil buat tahlil ker,ceramah ker...aku g....*bese aku tak g*
  • eh3..luper...petang2,aku g taman gelora...g saner....release minda...jalan2...(lepas asar...smpai pkol 6.30am..3x sminggu)
  • yang paling penting..huhuhu..ngadap laptop adalah sebahgian besar daripada mase aku..huhuhu

Haa..tu je la keje aku..huhuhu..nak ajak jalan-jalan..xde teman...huhuhu..jadi...tu je la yang mampu aku wat..huhuhu..dan...haa..nak bg tau terus ni kat sumer..*macam ade orang nak amek tau..huhu*..13/12 ni sampai lah 17/12 ni..aku akan berkursus menyelamat di air peringkat ketige n radio amatur anjuran musleh..so..kalaulah aku offline lamee tu..mknenyer aku xde la tu..huhuhu...

oklah sumer....sebenarnyer...aku ni terjaga dari tido...huhuhu....terjaga terus ngadap laptop..huhuhu..ni da ngantok smule..hu~...ok pall!!!see u next round!...huhuh

wabihi wallahua'lam

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com