Khamis, 14 April 2011 | By: iKhwan89

12 APRIL 2011 : genap setahun mengajar dibumi IRSyAD

salam alaik...semoga dalam kasih sayang Tuhan...bismillahi allahu akbar....sesungguhnya betapalah besarnya peranan tawassul lebih-lebih lagi di akhir zaman ini....terima kasih Rasulullah..terima kasih saiyidi terima kasih A.....terima kasih ummi ayah kerana kenalkan aku dengan jemaah yang mengenalkan aku Tuhan...

Alhamdulillah..berkat RSA....aku kini telah berada di bumi al-irsyad cukup setahun....moga semua perbuatan ku diredhai..

Banyak pahit maung yang aku rentasi dan lalui di bumi tempat asal ku menimba ilmu...dari berjalan kaki datang ke sekolah..hinggalah kehari ini....14 april 2011,aku kini berkereta baru datang ke sekolah...terima kasih Tuhan yang maha Baik...

Dahulu aku hanya melihat jerih payah mualim dan mualimah mendidik anak2 muridnya,merancang pelbagai program dan aktiviti....tapi kini...aku sedar...aku yang telah melalui jerih payah itu kini.....sangat menghormati pengorbanan guru-guru aku...dengan gaji yang cukup makan,dengan frasarana yang lebih-lebih kurang....namun mereka tetap setia dengan tanah dan bumi Al-IRSYAD....semoga mereka semua dalam kasih sayang Tuhan...

Alhamdulillah..trima kasih Tuhan yang menciptakan semuanya.....peliharalah aku daripada membuat dosa....sesungguhnya engkau sahaja lah yang Maha Pemelihara...

Ampun maaf semua..salam rindu untuk rasulullah,saiyidi,dan abuya...

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com