Isnin, 11 April 2011 | By: iKhwan89

....kini aku semakin dekat dengan saat kematian ku...

bismillahi allahu akbar.....selawat dan salam keatas junjungan agung kita baginda Muhammad...nur Muhammad yang menjadi ibu segala penyelesai masalah,ibu segala kejayaan...terima kasih saiyidi dan al fatta tamimi yang kini sedang mempersiapkan tempat untuk Daulah...

Alhamdulillah....isnin kembali lagi dengan tarikh yang baru....ini bermakna...semakin hampir kita pada masa atau saat kematian kita,ataupun saat kepulangan kita ke kampung asal.....bukankah sudah menjadi kegembiraan kepada semua manusia???

Oh....lupa....mungkin ada jugak yang tidak suka balik ke kampong asal....yelah..dah sedap duduk sndiri..sampai tak teringat kampung halaman....begitulah aku......kini semakin dibuai kesenangan menjadikan aku lalai selalu dengan Tuhan....Oh..kalau lah aku sedih pun..bukan kerana Tuhan..tapi kerana dunia......

Kalau aku gembira pun juga lagilah bukan kerana Tuhan...juga kerana dunia....Tuhaaaaan......sedihnya aku saat aku memikirkan betapalah bila-bila masa sahaja aku akan dipanggil oleh Mu......mana mungkin aku boleh menghadap Mu dengan perangai ku yang macam ni???suka marah-marah...selalu ikut nafsu.....utamakan duit...padahal aku kene utamakan Tuhan..

Tuhan..terasa berat hidup ni kalau tidak ada bantuan dari orang-orang Mu....bahkan semakin berat lagi jika melawan orang-orang Mu....Ampunkan aku RSA kerana selalu melawan apa yang disuruh oleh Mu....salam rindu buat RSA,salam kasih sayang untuk keluarga....

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com