Isnin, 1 Disember 2008 | By: iKhwan89

Jadilah Glamour Yang Berilmu


salam alaikum...smoga semua didalm kasih sayang Tuhan..wahai Tuhanku,aku berterima kasih kepadaMu,kerana beri lagi aku peluang utk kehidupan ini....selawat dan salam kepada junjungan agung kita Baginda Muhammad SAW yang roh muqaddasahnya aktif berjuang sehingga sekarang..
Disini aku ingin mencoret satu luahan daripada muallimah ku yang aku jumpe di kedai mkan semalam...sukenyer aku bila dpt berjmpe dngn die....sbb dielah muallimah ku yang pling ku syg,die guru klas ku dhulu..macam2 aku borak ngn bliau smlm.....smpailah stu bab,die tnyer aku cmner show roadtour aku baru2 nie..aku ckap,alhmdulillah,cmerlang..he3..bese r..die ckp kat aku,mntak maaf sbb xdpt pg roadtour ku....xpe r...xksh...sbb,muallimah duk jaoh....
Mse tu r muallimah psan kat aku...klau bley,jge r plajarn...jgn sia2kan mse muda ni utk cri glamour jer..
skadar utk pnuhkan mse lpang xper...muallimah ckp lgi,jgn jdi org yg abaikan plajaran,plajaran tu pling pnting...jgn abaikan tanggungjwb sbg plajar.....aku pgang kte2 tu...aku xnak abaikan plajarnku,xnak jdi seorng yg terkenal tpi ggal dlm pelajarnku...whai Tuhanku,aku hrap pdaMu,ampuni segala dosa guru2ku....kasihani mereka..merekalah cahaya hidupku selama ini...tnpa mereka,aku ini hnyalah mnusia yg tidak pndai membaca,agungkanlah nma mereka dikalangan malaikat2 Mu..smoga kelak,mereka berada dlm jannahMu..Amin........sekian dariku.

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com