Selasa, 16 Disember 2008 | By: iKhwan89

Sem baru:Rindu ku padamu


Bismillah......terima kasih wahai Tuhan ku,dengan kasih sayng Mu,aku dapat mencoretkan lgi coretan yg xsbrape ni......selawat dln slm keatas junjungan besar kita Baginda Muhammad,ibu bapa ku,mursyid ku dan guru2 ku.......smoga pembace sumer dlmkesihatn...wah,akhirnyer datibe sem baru....mcm2 akan berlaku...xsbar rsenyer nk mule blaja...klau antum sumer nk taw.....pointer sem lpas aku dah naek..hu3...kadng2 mcm roda pointer kau ni...awl2 sem dlu tinggi..pastu,trun,pastu..pastu dpt dekan..pastu trun plak......pastu,naek blik...hadoi..fenin aku..
sem ni jgak aku dah kne pgang stu amnah kolej yg berat.....aku mnang dlm plihnrye kampus..n dpt jdi mpp...mknenyer,mkin mnyak r kje aku...tpi aku yakin,Tuhan slalu bersama dgn org yg salu ingat kat Dia......agaknyer..apelah yg mnanti aku utk semni...bdebar pon ade....aku jgak xsbar nk borak2 ngn kawn2 aku..rndu sangt kat diorang.....diorng cht agknyer kot.....kwan2 aku suuumer best2..msm2 glagatdiorng..he3
em...agknyer,skadar ni lah dlu kot coretan hati ku ini....smoga jmpe lgi dlm laen mse...smoga semua pembace dlm kasih syg Tuhan.....salam.(^_^)

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com