Khamis, 5 Februari 2009 | By: iKhwan89

SEHARIAN KU : PENAT,PENAT DAN PENAT


Huh~salam untuk sumer..ape kabar antum sumer..?rase-rasenyer antum sumer sedang tersenyum..yelah..biasanya kalaw orang yang bukak blog,die mesti dalam keadaan happy..kan...he~tataw la klaw saya silap..(^_^)...em..hari nie,aku peeenat sangat..lbas abes klas kul 5.15 tadi,aku bergegas untuk persiapan program AFG. program riadah bermodul hari ini,berlangsung kat taman bandar indera mahkota. Walaupun aku tak wat riadah tu..tapi,meng"hendle"bdak2 nie...satu yang menyeksekan..hu3...lpas blik dari prgram tu...aku bergegas plak siap untuk solat maghrib dan pergi klas ideologi..hu3...penat ptang tadi tak ilang lagi...tapi takper..jihad......dalam mase klas plak....hui,mate ni da men tutup-tutup dah taw..ngantuk tahap ape ntah...tibe2...mase mate tgh syok nak landing tu,dengar suare orang menjerit dari luar DK1...meraung..macam orang kene histeria.....aku pon,kaget jgak..n da dapt cam,suare saper...sumer bdak2 klas aku kluar nk tgk awt nyer jerit-jerit..aku pon kluar la jugak..tengok-tengok sah dah,budak yang biasa kene histeria tu..huh~..klas pon da kucar...ramai orang berkumpul plak tu...last-last skali klas trus abes..dengan pelajar-pelajar tahun satu yang nak pegi klas nyer tadi..memang serabut sangat-sangat..last-last skali,kawan aku yang histeria tu,kami kontek mak n ayah die..n kami bwak pergi klinik...penatnyer aku hari ni sampai tahap,tangan pon tak boleh nak menulis dah ni..hu3...ketar-ketar.....ok sumer kawan2...ni jer coretan aku untuk hari ini....lenguh seyh tangan......salam sumer.

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com