Sabtu, 14 Februari 2009 | By: iKhwan89

TEST,ASIGMENT,PROGRAM : TOLONG AKU TUHAN

*sambil pening*..salamullahi alaik..hai sumer pelawat..smoga selalu dalam kasih sayang Tuhan. Camner hari nie?best kan dapat cuti...rileks,tengok t.v..hu3..aku jugak yang tak rileks2..nak rileks jer komfem rileks terus..xwat dah keje..aduh..manyak sangat kejer2 aku yang rase2nyer da macam bukit kalaw aku susun-susun..ptme skali bab asgmnet.....hui..yang ni memang sadis nak sebut. pasalnyer,asigment manyak sangat aku tangguh..tangguh punyer tangguh..last2 btimbun..tangguh ni bukannyer pasal aku saje-saje jer..banyak sangat yang aku pikir..junior2 dakwah,anak-anak buah aku yang macam-macam hal baek dari kadet bomba,baek dari AFG..dengan tak solatnyer,dengan xjage auratnyer,hu3..macam2 lagi r...kadang2,rase nak mnyerah dah..secare otomatik aku susah nak tumpu stdy..sbab tu lah aku aturkan banyak prgram untuk aku pantau n tingkat kan sumer sahsiah anak2 buah aku..walawpun aku ni sahsiah xbper best sangat..nanti kalaw Tuhan tanyer,sekurang-kurangnyer aku boleh jawab aku dah buat ape yang mampu..aku takut sangat untuk pekse akhir sem ni..sebab sem ni boleh lah aku kate yang aku ni xbper care sangat stdy..hmm..ntah r..aku harap sangat ade r orang yang selalu ingatkan n tegur aku..aku tak tau dah..kadang-kadang masalah yang bukan masalah kita tulah sebenarnyer yang kne setlekan..kalaw aku rase susah,aku selalu teringat telatah adek2aku yang klaka..hmm..ntah ape lagi r lepas ni..ustzah aku selalu cakap,nak jadi pejuang ni die baaaanyak sangat ujian..agaknyer ni salah satu ujian kot..lagipon,orang mukmin xley wat muke glabah,orang mukmin kene tenang,n kalaw nak sedey pon,kene sedey dengan dosa2 n kesalahan diri jer..tu r orang mukmin..xkan aku nak sedey sbb perkare-perkare yang macam ni..padahal banyak sangat dose-dose yang aku buat yang kene aku sedey kan..xkan aku nak jadi orang islam yang xmukmin kot,mestilah aku nak jadi orang mukmin...Hmm..Tuhan,jadikan aku orang yang sabar dengan didikan Engkau,aku harap aku ade pendorong dan penguat semangat dalam bejuang nie..aku harap sangat..Engkaukan maha kasih sayang..slm..(~_~)

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com