Khamis, 26 Februari 2009 | By: iKhwan89

HARI TERAKHIR KU REHAT...


*waktu pagi,xsapan lagi tu..lapar..hu3*salam alaik sumer pelawat2 blog aku..smoga dalam kasih sayang Tuhan. huh,ari nie aku rase,ari terakhir ku rehat kot..hu3..ari esok aku da kne bertolak nak g program wawasan desa rakan muda kat bukit goh..hu3..xbest pon..saje je ikut..ye r..dkat ngn kwasan prumahan aku..klaw da ksmpatan,bley r aku pnjam moto ayh angkt,g blik jap..lalalalala..lpas tu plak kan,ari isnin tu nak berangkat g port dickson plak taw..he~....ja oh......untuk kursus kepimpinan under RAKAN MUDA.hui,dasat prgram ni...isnin sampai kamis...manyak kelas tertinggal..tapi aku peduli ape..he3....kursus ni pon skli seumur idup utk aku mungkin..susah nak dapat kursus free taw zman sekarang ni..he3...sumer nak kene bayar. Nota pelajaran kene bayar,suuumer kene bayar. Ui,smalam aku belajar subjek firaq islami..hu3...maha dasatnyer aku,sampai xpaham satu ape pon ape yang ustazah ajar. Jadi pening aku nie,...memang da xley thn dah. ustazah ajar mcm nak kejar mase.. abes sumer aku xpaham..aku tataw r kawn2 ku yang len phm ke x...da sorang kawan baek aku nie,die pon xphm langsung gak..sedey die..xp2,aku slalu doakan die spye die bley phm sbjek ni sbb die slalu doakan aku utk pham sbjek statistik ngn pengurusan kewangan. Ha,sebut plak pasal pengurusan kewangan n statistik,semalam klas die batal seyh....he~ sonok....xyah blaja kire2...eh,ckop dlu r kot wat mse nie..lpar dah.. nak g mandi2,senaman sket,pastu bekpes roti..lalalalala...salam yer ..smoga dalam kasih syg Tuhan..

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com