Sabtu, 7 Mac 2009 | By: iKhwan89

WAWASAN DESA :BUKIT GOH OH BUKIT GOH






*sehari selepas balik dari port dickson..saket-saket seluruh badan..hu3*salam alaik sumer pelawat..ape kabar antum..?semoga dlm kasih sayang Tuhan. Alhamdulillah dapat lagi aku menulis didalam blog ku ini. Kali nie,aku nak bercerita pasal 2 program yang aku dah lalui sepanjang minggu ini. Mule-mule skali aku nak citer berkenaan program anak angkat dekat bukit goh...hui..kat saner memang mak ayah die sporting...adek aku plak,nakal tahap gigabyte. Kawasan die cantik. Maklumlah...felda. prgram rakan muda ne bergabung dengan ipt luar(IKIP). sedey bangat aku nak citer prgram nie...nie sumer sbb prgram ni bergabung dengan ipt luar.Aurat xjaga,batas2 pun xjge...hu~nanges~..lagi2 lah bile samapi part malam kebudayaan..hui....dasat sangat..aku plak kene jadi pengerusi majlis mase tu...terperangkap aku dalam situasi tu..mase petang tu,aku dah dpt rase,yang mlm tu memang teruk..aku da cakap, yang aku xkan jadi pengerusi majlis. Tapi tu r..kawan aku nie,die da start merajuk dah time tu..wat muke..hu~...kawan sekelas aku nie,die nak aku yang jadi partner mc malam tu ngn die..aku jadi serbe salah..mane nak jage hati kawan,dengan perasaan yang kuat mengatakan malam tu truk...last2,lpas solat asar,aku pun terima jadi m.c..aku tataw kenape..tapi kesimpulan yang aku dapat untuk prgram rakan muda kali nie ialah,TERUK,DASAT,XDE BATASAN SYARIAT,XBLEY NAK TERIMA.

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com