Sabtu, 14 Mac 2009 | By: iKhwan89

SATURDAY : BUHSAN DAY


*demam.selseme,batok.
.adui.dugaan..manyak sangat dosa*
salam untuk sumer..aper kbar?
semoga dalam kasih sayang Tuhan..
ari nie bagi ku ari yang bese dan busan..ye r,awal2 pagi tadi aku mangun solat sumer,pastu ikut ustazah pegi POLISAS da meeting bersama dengan Koperasi Muamalat berkenaan satu prgram aper ntah..xpaham aku..hu3.
Lame jgak r kat saner tu. Dalam 3 jam jgak la meeting tu..
lpas jer abes meeting tu,ustazah bawak kami ke restoran utk mkan tgh hari..
sampai kat restoren tu rase mcm nak amek sumer mkanan..hu3..ye r,cuber bayangkan,dari pagi xmakn,lpas tu duduk dkat dalam meeting orang tua,pastu.....aduh...xdapat nak citer die punyer lapar...hu3...tapi tu r,makan tgh hari tu ustazah blnje kami...yang ikut ustzah 3orang..aku,umar dan syazana...dalam hati ku mjur ustazah belanje,klaw x,adoi...lapaaaar....tapi makn tu pon cover2 jgak,ye r,orang belanje,xley r amek banyak2...nanti segan plak..he3...
alhmdulillah,selesai terus balik..
sampai kolej,rehat jap,solat,pastu tidur sampai kul 5...
Adoi..lewat lagi solat.,begegas bangun,trus amek wdhu'solat asar....lpas tu.aku duduk r terlantar kebuhsanan....
er...ni da nak dekat kul 7 da ni,aku nak bersiap untuk solat....
hamba yang baek kne siap2 untuk jumper Tuhan awal-awal....ok,salam alaik..

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com