Ahad, 29 Mac 2009 | By: iKhwan89

REDHAKANLAH AKU TUHAN : AKU RISAUKAN KITA

salam kasih sayang untuk sumer warga pelawat.ape kabar antum sumer..semoga dalam kasih sayang Tuhan,wahai kawan2 ku,marilah sama2 kita kaitkan semua kejadian di dunia ini dengan Tuhan,marilah sama2 kita rasakan diri kita dalam genggaman Tuhan. Ramai yang sudah luper sebenarnyer apakah fungsi Tuhan, Ramai yang tidak tahu bagaimanakah Tuhan berperanan dalam hidup-hidup kita seharian...Aduh!!..sudah jauh manusia kini dengan Tuhan,mane hilangnya rase-rase kehambaan kita kepada pencipta kita??adakah kita mahu jadi penderhaka yang tidak sedarkan diri...kawn2ku,rontaan hati ku ingin ku luahkan disini...hati kutidak mampu untuk menanggung semuanya,aku risaukan kita semua,aku risaukan kehidupan kita di Akhirat sana. Bagaimanakah mampu seorang penderhaka selamat dari hukuman Tuan pencipta???Allah!!...tolonglah kami,kembalikanlah kami dalam cinta Mu,berilah kami rasa2 kehambaan ya Allah,sayangnya Engkau kepada ku Engkau berikan ku nafas tanpa bayaran,Sayangnya Engkau padaku Engkau anugerahkan nikmat mata tanpa bayaran..TUHAN!!!!hinanya aku untuk derhaka padaMu..aku tidak tahu mengapa aku ini..beraninya aku tinggalkan solat,beraninya aku mengumpat,sanggupnya aku berbohong...Owh Tuhan!!!ampunkan aku wahai Zat yang Maha Agung.....salam

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com