Ahad, 15 Mac 2009 | By: iKhwan89

FAMILY DAY DAKWAH : CHERATING JADI DESTINASI







*terbaring sambil tgk tv* Salam alaik untuk sumer..he3ape kbar..?semoga dalam kasih sayang Tuhan. Alhamdulillah berakhir jugak fmily day jabatan dakwah kali nie. Buat kat cerating taw..dalam suasana yang xmenentu kejap ujan,kejap cerah..dan diakhiri dengan hujan yang lebat..hu3..em..not bad r family day kali nie...tapi tu r...aktiviti xtersusun,xde perancangan pelan A,B,C...macam yang mantan PEDAP wat dulu...hu~tapi,sonok jugak r..ye r..dapat mkanmsakan ustazah,
dapat borak2 dengan ustazah n ustaz,pastu kan,yang paling best kan,aku dapat baaaaaaaanyak pengajaran bile aku duduk tepi laut tu...em..kat sanerkami duduk seharian taw kat saner,dengan suasane sejuk,mengingatkan aku kat mangse2 perang luar negare malaysia tu..suasane hujan juga sebenarnyer tidakmenghalang kami semua buat aktiviti macam tarik tali,futsal,bowling padang n so many more..em..tapi ari nie sebenarnyer aku kurang mood nak join program..jadi,tadi aku banyak relax n merenung laut jer..hu~em...ok r kawan2...akhir kate dari ku,laut sebenarnyer tersimpan beribu2 pengajaran,renuglah demi untuk mencari apakah pengajaran Tuhan..salam kasih sayang dari ku...

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com