Isnin, 4 Mei 2009 | By: iKhwan89

SEM BARU:AZAM MPP YANG BARU


*sambil dengar lagu,tengok T.V,membace..hu3*salam sumer pelawat..aper kabar..?semoga dalam kesihatan dan kasih sayang Tuhan..alhamdulillah,aku dah sehat dari sakit tkak selama 4 hari tanpa henti..hu3...aku baru abes meeting MPP ..selepas muhasabah MPP sem lepas,alhamdulillah,MTMPP nmpak lebih keyakinan dalam mengeluarkan idea2 dalam memberikan yang terbaek untuk sahabat-sahabat laen..insyaAllah,sem nie,MPP akan menganjurkan 2 program yang khusus untuk membina kembali ukhuwah dikalangan setiap siswa2.

Program yang di maksudkan ialah program semalam semangat ukhuwah..*hu3...macam xbest jer nme prgram tu* dan family day MPP...semua siswa dan siswi akan terlibat dalam menjayakan kedua-dua prgram tersebut. Aku mengharapkan,natijah yang akan dapat nanti adalah yang positif dan tidak ada kesan yang buruk..kalau ada pun..harap-harap tak meninggalkan satu impak yang besar...Dalam melaksana kan program apa yang aku harap kan,dapat lindungan Tuhan,dapat redha Tuhan...sebab aku takut dengan sibuk dalam prgram,aku lewat dalam solat,aku tidak berkasih sayang dengan makhluk,aku abaikan tanggungjawab aku sebagai pelajar,dan yang paling aku risau sekali,apabila dalam keadaan tension,aku tidak mampu untuk mengawalnya....Tuhan,ku harapkan dengan redha Mu,ampunilah dosa-dosa ku yang tidak disengajakan.....sekian coretan aku......salam

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com