Khamis, 28 Mei 2009 | By: iKhwan89

KARNIVAL AMAL ISLAMI : NASYID DAN PIDATO DAPAT PINGAT







*sambil duduk jer..tak de aper nak buat..*salam sumer....kawan-kawan aper kabar..?semoga dalam kesihatan yang baek..alhamdulillah,aku dah sampai jugak ke negeri sebelah utara...lama sangat dah aku nak pergi..tapi baru-baru nie aku da sampai..

Macam maner boley sampai?..he3..luper nak cakap..


Baru-baru nie karnival amal islami telah di anjurkan kat kolej universiti insaniah kedah..dalam karnival ni,ade macam-macam pertandingan kat saner..pertandingan kat saner antara ipt islam seluruh malaysia tau.....hu~

Jadi,KIPSAS hantar lah satu kontijen untuk mengambil bahgian dalam beberapa acara macam hafazan 1-5 juzuk lelaki dan wanita,nasyid,pidato lelaki dan wanita,dan khat lelaki dan wanita..

Nak tau kipsas menang aper..?

he3..segan r nak cakap,KIPSAS dapat menang pidato lelaki jer dengan pingat perak,nasyid plak dapat pingat gangsa jer..hu3..kire ok la tu...sebab KIPSAS pertame kali join...aku pun join jugak r kontijen pegi saner..hu3...saje jer..

Kat saner,aku dapat macam-macam pengalaman baru,yelah....pertame kali jalan kat blah utara,pertame skali bileraku masuk jer kedah ni.....ha...............dari jauh aku dapat engok padi..ijaaau jer...cantik,sejuk hati bile tengok..em...macam-macam yang aku nak citer,tapi aku rase,aku dah penat r nak tulis..nanti lah kot aku citer lagi..he3....ok..selamat malam...er..sebelum tu..aku nak bagi tau,aku sampai balik negeri pahang tepat jam 5.00am..tu jer..he~...slam

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com