Isnin, 8 Jun 2009 | By: iKhwan89

KEM REMAJA BESTARI- BEST+xBEST












salam sumer!!..he3..aper kabar sumer pelawat blog aku..?da lame dah aku xupdate blog aku..penat sey....hu3..alhamdulillah....aku baru jer mengendalikan satu program yang besar jgak boleh tahan...prgram kem remaja bestari zon pantai timur...hui...seramai 400 orang peserta dari 3 kategori menyertai program tersebut...prgram ni anjuran Yayasab Tenaga Nasional Bhd dengan kerjasama Impact Learning consultion dan Akademi Fasilitator Group MPPKIPSAS.



3 kategori pnyertaan tersebut ialah darjah 5,tngkatan 2,dan tgktn 4...hui..macam2 karenah yang boleh sy rakam kan kat cn....ade yang dri mule2 prgram sampai abes prgram,asyik pengsan jer....pastu,ade plak yang nanges nak balik umah.....ade plak yang sakit,pitam,gastrik,lelah,asma'...macam2.....he3

perjalana program...alhmdulillah...ok...cumer awal2 tu...serabut skit..tapi bese r....awal....lpas tu...da mkin ok...cmer,dari awl smpai abes prgram,asyik bhgian catering jer ade mslh..

ngn mkanan xckupnyer,ngn nsik mentahnyer,ayam mentahnyer...hai..makteh,makteh....msak la betul2..hu3

alhmdulillah...sumer fesi yang aku pilih menjalankan tggungjwb dengan baek n berdedikasi...sampai diorg ade yang pengsan,yang krem kaki,yang jtuh longkang..*ha67x*..tapi tetap bertugas..respek r aku kat antum sumer..hu3...

LDK pon kurng menarik skit r...psal sumer under trainer jer...*btul ke xaku tulis b.i tu*hmm....secara keseluruhan program ni,aku dpt satu kesimpulan ku,bahawa,AFGMPPKIPSAS xboleh bekerjasama ngn org laen...ye r...slamber jer pntadbiran TNB ubah2 ape yg kami ssun,pihak Impact Learning pon......kitorng yang jdi klam kabut....hu3
ok r kawan,bende dah berlalu,semua dah terjadi..jdi,stakat tu je r dlu coretan KRB_09 aku kli ni...semoga dalam ksih syg Tuhan....salam

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com