Jumaat, 26 Jun 2009 | By: iKhwan89

MAHAS 09 : MOOD INDUKSI AKU MENURUN

salam alaik suumer ape kabar..?alhamdulillah malam ni jam9 mlm tdi dah start jgak program induksi intuk fasilitator..tentatif berjalan ngn lancar,sumer bagi komitmen...

Hmm...cumer ade la skit yang xbper sedap aku tengok..yang pertama,aku tengok raaaamai yang xbg komitmen....mase pjumpaan tadi,siiiikit sgt fesi yang dilantik datang...aduh...teruk betul r diorang ni....aku dah risaw sangat2 psl tu..yang kedua plak,bila dah xramai lagi yang dtg,maka,pembahagian n persiapan pon akan kelam kabut jugak...ye r,dengan ketua yang xdtg lgi,ade yang sorang jer baru dalam unit..macam ajk tugas-tugas khas,sorang jer yang baru ade....memang risau+geram dah aku....

hu~...esok plak ade amanat dato'presiden..hui..laaagi r bnyk kerenah sok klaw xramai yang datang lagi fesi aku...hmm...macam-macam alasan,yang membuatkan aku risaw dan geram..biarlah..mujurlah aku ade ajk atasan yang selalu bersama aku...aku betul-betul sayang ngn diorang..bagi aku,kalau ajk atasn aku ni ade n yang laen pon xde,xkesah dah aku..sebab diorang ni selalu bg seratus peratus kat kerje yang dipertnggungjwbkan..diorang mmg best......

Em..ape-apepon aku selaku pengarah kali nie mengharapkan yang terbaik daripada semua fasi aku..dan aku juga mngharap kan semoga mereka semua dalam keredhaan Tuhan..
sekian saje kot ulasan aku untuj prgram mlm ni.....semoga dalam kasih syng Tuhan..salam...

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com