Rabu, 17 Jun 2009 | By: iKhwan89

HOLIDAY TIME!!...he3...Tapi Cuti Tak Lame..hu3


salam alaik sumer pelawat blog ku..he~..aper kbar sumer..?semoga dalam kasih sayang Tuhan..(^_^)alhamdulillah aku dah abes jugak sem 6 ni...walaupun sem pendek,tapi kan,baaaaanyak kenangan yang best2.


Hmm...cuti.....sebenarnyer kan,aku xde r best sgt mase cuti ni..kawan sumer da balik,hu~...jadi bosan dong,,kalau duduk umah pon,tolong mak buat keje,pastu..ha...da tataw dah nak wat per...hu3..


Sedikit tentang peperiksaan aku baru-baru nie,alhamdulillahlah,sumer yang aku bace time last minit tu,suumer masuk mase pekse tu..he~..

aku happy sgt..alhamdulillah...soalan-soalan die..hui,dasat,ade yang susah,ade plak yang senang..memang kering minda dalam tu pkir kan ape jwpn yang paling best nak tulis..he3..


sekarang ni plak kan,raaamai dah kawan2 ku dah balik,hu~..aku plak nak balik esok kot tgh hari..hu~..aku memang sokmo balik yang paling last...he~Xpelah...cuti kali nie macam bese,sekejap jer...25hb 6 nti,aku dah kene ade kat kolej balik dah..nak handle induksi untuk MAHAS jun ni..he3...makin pening aku tu....


kawan-kawan ku,semoga antum semua mendokan kite semua,semoga kita semua dalam kasih sayang Tuhan...salam alaik..(^_^)

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com