Ahad, 14 Jun 2009 | By: iKhwan89

Final exam just around the corner..hu3


*sambil tunggu makanan,sempat lagi aku update blog..he3*salam sumer...aper kabar antum..?semoga dalam kasih sayang Tuhan,aduh...fenin dah kepala ku nie....isnin ni dah final exam rupenyer...xsangka dah aku...pejam celik,pejam celik,dah nak abes sem 6 dah...adoi....subjek sem ni sikit jer...ade 2 jer...tapi....susah beb!!


Teori dakwah & Perbandingan agama....hu~subjek yang boleh tahan susah..mane taknyer,dalam perbandingan agama,kene plak ingat name2 Tuhan hindu....bukan senang sey...he3*terkluar loghat singapore*...teori dakwah ni plak,ust ckp,die nak jawapan macam dalam nota...sebijik!!..hui...lagi kaw2 punyer...hu3.......


Tapi takpelah...aku student,aku boleh buat punyer....dah memang tugas aku belajar...he~yang laen tu sampingan..ha,kawan2,ni ha jadual pekse aku :


JADUAL FINAL EXAM DAKWAH PENGURUSAN (SEM 6)


  • Isnin :-8.30am-11.30am > Teori Dakwah>dewan utama

  • Selasa :-8.30-11.30 > Perbandingan Agama>dewan utama

Ah-hah!...ni je la yang aku pekse nanti...15-16/6.....he3.....kejap je kan3....ok kawan-kawan....aku nak bersiap nak makan dah ni...doakan aku semoga aku tenang dalam menjawab......


"wahai Tuhanku,tenangkanlah hati Syafie,semoga die dapat menjawab dengan sempurna,jauhkanlah die dari sifat riak dan ujub,semoga die dalam kasih sayang Tuhan...Amin"

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com