Rabu, 24 Jun 2009 | By: iKhwan89

CORETAN BLOG : RINDU DALAM SEPI


salam suuumer!!!!..he~ape kbar antum..?semoga dlm kasih sayang tuhan....alhamdulillah,Tuhan bg lagi peluang untuk aku mencoretkan coretan ku ini...selawat dan salam keatas junjungan besar kita,baginda Muhammad s.a.w. dan tidak lupa juga kepada mursyid ku,dengan berkatnya,berkat ibu bapaku,aku masih lagi dalam keadaan yang sihat.


Dah lame aku tak update blog aku nie..macam-macam peristiwa dah berlaku kat aku..hu3...

ini pun baru jer aku dapat online..sebab aku baru jer bayar bil..hu3....xsangka plak kene block broadband aku..he3..malu btul..hu3...


Hmm...ari ni aku dah balik kolej dah,hu3....timb. MAS kata ade meeting ngn dato'..last2,tunda plak...adoi.....aku dah tak tgu dah,trus jer pegi bandar....hu3....g bayar bil,jalan2 lagi,sampai penat..he3..aku sampai kolej dalam kul 7 ptg.....hu3..sakan betol jln.....


sekarang aku dah ade dlm bilik,kat kolej,sepi,2 orang jer yang tinggal...sebab suumer fesi akan dtg pling awl dalam waktu ptang kot..hu3.....Ok r kawan,Tuhan dah panggil,kiter kene cepat2 siap untuk jumpe die....jgn kite jadi orang yang rugi.....salam(^_^)

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com