Sabtu, 31 Oktober 2009 | By: iKhwan89

AKU TETAP TIDAK JEMU

Sudah kucuba dengan daya yang ada
Menumpukan ibadah pada-Mu
Tapi tidak juga ia istiqamah
Kerana gangguan terlalu banyaknya
Tapi kucuba juga tidak jemu-jemunya
Aku berhempas-pulas melakukannya
Tapi selalu saja ada turun naiknya
Dia tidak juga mahu terus maju tanpa tolehnya
Namun tetap kucuba walau bagaimana keadaan
Di samping tidak lepas meminta pertolongan- Mu
Biarpun begitu
Sikapku ini belum ada lurusnya
Walaupun begitu aku berjanji pada-Mu
Aku akan cuba selalu
Aku akan bermujahadah setiap waktu
Aku yakin satu masa akan berjaya juga
Kerana yakin dengan janji-Mu
Orang yang bermujahadah itu dibantu
Ia akan dijayakan kerjanya
Janji-Mu pasti Engkau tunaikan
Maha Suci Engkau dari mungkir janji
Tapi itulah yang aku tagih

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com