Khamis, 1 Oktober 2009 | By: iKhwan89

MINGGU KE-11 : MINGGU YANG SIBUK


*hu~..pagi yang sejuk...semalam ujan..*salam alaik..selamat pagi..(^_^)..semoga semua dalam kasih sayang TUHAN..alhamdulillah,pagi ni,ade lagi kesempatan untuk ku mencoretkan catatan hidup ku disini,,,ada orang yang TUHAN dah tak bagi rezeki dah,beruntunglah bagi orang-orang yang sedar...

Hu3..ni nak cIter skit,minggu ni merupakan minggu ke-11..hu3..minggu yang paling bz skali...mane taknyer...minggu dePan da nak kne hantar tesis..hu3....*aduuuh!!*..tesis ni plak,adoi....tak siap2 je lagi..*mane taknyer,duk ngadap katil jer..lalalalala*dengan asigment lagi..yang aku senirik pon tak ingat aku dah buat ke tak asigmnet..*da macam orang ilang ingatan dah..hu~*

Lepas tu plak dengan meeting yang baaaanyak..hu3....meeting ape lgi klaw bukan AFG n MPP...bEselah,bile dah tahun 3 nie,dah nak abes ni,macam-macam la meeting kne buat..ye la...masing-masing cbuk nak letak jawatan....*jadi mantan la pas ni..*...

Dalam kebizian ni,ape yang ku harapkan satu jer....tak lupekan TUHAN,tak lalai dengan sembahyang...apalah gunenyer aku ni,klaw semangat sangat nak siapkan tesis,tapi hubungan dengan TUHAN ku,aku abaikan....

Wahai TUHAN ku,didiklah nafsu ku untuk mencntai Mu...aku tidak sanggup lagi menanggung kelemahan sendiri....tolonglah aku TUHAN....bantulah aku.....

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com