Sabtu, 31 Oktober 2009 | By: iKhwan89

WARKAH UNTUK SAHABAT: ENGKAU KAWAN BAIK KU SELAMANYA

*mOrNing sUmEe...he~..salam alaik kepada semua kengkawan,pembaca-pembaca blog ku...semoga dalam kesihatan,kebaikan,kehenseman,kecantikan,dan dalam redha Tuhan..(^_^)..dah lame tak coret kan sedikit cerita-ceriti aku kat cn...hu~...

kEngkaWan...mgu depan kan,koLej aku ni dah nak fInaL exam..hu3....aKu pLak da seM 7*isk3...tacing betul*iNi berMakna lagi beberape minggU jer aKu aKan meLangkah KAN kaki ku keLuar koLej ku ini..hu3....ntah...ade yang gembire...tapi bagi ku..berat rasenyer nak Meninggal......eh3,....buKan,mEninggalkan koLej ini..daLam koLej nie lah aku dApaT rAmai kengkaWan,dri keDah,PeraK,joHor,kUaNtan*hu3..dekat je*seLangor,K.L,saBah,sEraWak...yang paLing beSt,aku dapat kawan dari Luar negarA..thailand*hu3*...pastu australia,argentina,mexico, algeria,vietnam,sumatera,amerika,arab saudi,jordan,syiria xde pun.....*khi3..*...singapore baru ade...he3....s'pore ni bagi ku...xde la istimewa sangat sebelum ni...tapi lepas setahun lebih aku belajar kat koLej aku ni....aku rase...singapore ni jadi istimewa........sebab ape......haa.......kat sinilah kawan aku yang paling best,baik,gile2,pening,selalu kongsi2 ngn aku,selalu bagi aku semangat walaupun die ilang semangat,suke makan eskrim,paling hebat,pandai mbantu aku buat kerja n mcm2 lagi duduk.

sampai biLe2 pUn aKu aKan iNgat singapore seBab mY bEst freN ade kat sane...*hu3..klaw die pindah india,aku ingat india plak...lalalalala* sedey sey nak tinggal kan koLej....yelahh,kengkawan aku yang dari merata malaysia ni..aku takuut sangat2 akan hilang..hu3...ape yang selalu aku harapkan ialah semoga kengkawan aku sihat,selamat,menjadi manusia yang baik,saling ingat mengingat dan macam2 yang baik lagi....hu3..*nangis kejap...tacing..*

uNtuk kaWan kU yAng paLing baiK ni pLak,aku seLalu mendoakan semoga die sihat,selalu tigeeee,mkan banyk,happy,xpening,n bahagia....yang paLing peNting,die tak lupekan aKu sampai bile-bile pun....klau tak.....hu3......aKu nak pegi s'pore,cari flat tempat die tinggal,aku nak tebang..hu3....

seMoga semua yang membace tringat akan kengkawan masing2 yang telah lame dah xcontact,contact lah balik,ingat kisah2 lame,..hu3..bukan senang nak dapt kawan,ape lagi nak dapat kawan baik zaman ini..akU berbahagia kerana beRtuaH dapat kawan baiK yaNg bagi kU tiAda pengganti.....seMoga dalam kasih saYang Tuhan.....


"...hu3.......utk kawan ku yang paling ku sayangi,terima kasih kerana menjadi kawan ku.."

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com