Rabu, 4 November 2009 | By: iKhwan89

HAPPY FINAL EXAM..HU3

salam alaik..hu3....ape kabar semua...?semoga dalam kasih sayang Tuhan,....hu3....
mAsuk ari ni dah 2 paper dah aku lalui utk final exam ni..hu3.....semuanyer memening kan kepala..hu3...

ni ha...akU nak ucap trime kasih kat kawan aku yang best ni..hu3...die potostetkan nota utk aku utk subjek pengajian hadis....teharu sey...hu3...tu yang aku khusyuk stdy tu...lalalalalalalala..
tapi ntah la..hu3...boley dapat seperti yang dirancang atau pun tak.hu3..

untuk hari nie plak,aku baru jer lepas dari pekse Gerakan Dakwah..ya Ampun....soklan die..hu3...boley tahan..hu3..mjur la aku ni jenis bace rawak...xde fokus2 pada satu2 tajuk jer...hu3...sebab macam sumer masuk jer..hu3..

Ape2 hal puN aku nak ucapkan All The Best untuk kawan2 aku yang sedang menduduki final exam at the final year..hu3...sedey sey...ase nak nangis..hu3.....

utk yang tercinta,semoga dalam kasih sayang Tuhan....

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com