Isnin, 9 November 2009 | By: iKhwan89

CORETAN HATI: DOA UNTUK KEKASIH HATI KU


salaaaam to aaaaaall bloggers....semoga dalam kasih sayang Tuhan..(^_^).hu3....dis is final year aku kat kolej....ari nie,aku nak coretkan sedikit rasa hati ku kat sini..khas untuk kekasih hati semoga bliau dalam kasih sayang Tuhan......(^_^)

"wahai Tuhan ku yang Maha Baik...ampuni lah dosa kekasih hati ku,berilah dia rasa berTuhan agar hatinya menebal rasa kehambaan...Ya Tuhan ku Yang Maha mengetahui,Engkau tahu bahawa aku merancang,dan Engkau juga merancang..andai kata rancangan ku memberi keburukan kepada ku,aku redha diatas segala rancangan Mu dan aku tahu rancangan hamba Mu selalu mempunyai keburukan....Wahai Tuhan ku yang menetapkan kepada ku jodoh,andai dia sesuai untuk ku,tetapkanlah hatinya dengan hati ku..Wahai Tuhan yang menjadikan Islam agama Agung,berilah dia rasa cinta dan takutkan Mu lebih dari dia mencintai ku dan takutkan perkara dunia agar dia bahagia untuk selama-lamanya. Wahai Tuhan ku Yang menetapkan dan membolak balik kan hati,tetapkanlah hati kekasih ku kepada Mu,agar dia selalu mendapat petunjuk dari Mu...dan selalu mencintai Mu lebih dari mencintai ku....jadikanlah dia serikandi agung agama mu,tabahkanlah hatinya,bantulah dia dalam mencari pejuang kebenaran, akhir sekali wahai Tuhan,peliharalah dia dari sebarang gejala yang tidak sihat dan melalaikan...dia buah hati ku,penawar hati ku,kegembiraan ku,semoga engkau kabulkan doa ku wahai Tuhan yang Maha Kasih Sayang..."..ameen...

..eheem...ni lah doa yang ku tuju kan khas utk die...aku ni tak mampu sangat nak bagi hadiah mewah2,nak bagi macam-macam....ape yang aku mampu..ini jelah....semoga aku mencintai Tuhan ku melebihi aku mencintai isi dunia ni....bye...

terima kasih kerana menjadi kekasih ku

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com