Selasa, 24 November 2009 | By: iKhwan89

SALAM TERAKHIR : SELAMAT TINGGAL KIPSAS

*salam alaik untuk suumer pembaca blog ku..semoga dalam kasih syg Tuhan...*hu3...da lame tahap ape ntah aku tak update blog ni...rindu ku kepada semua rakan-rakan ku....terutama kawan kesayang,teman istimewa,dan lain2...hu3*rahsia*


Alhamdulillah..segala puji bagi Tuhan pencipta alam,selama 2 tahun setengah aku berjaya menghabiskan hidup ku di KOLEJ ISLAM PAHANG SULTAN AHMAD SHAH..hu3.....banyak pahit manis dalam menempuh hidup berKolej ni..hu3..


Sekarang,program,asigment,kelas,kawan-kawan,main kejar2 dalam umah,da tak de dah..hu3....rindu sangt2 aku time tu...gelak same2 ngan kawan2.....hu3...tak pe lah....semoga semua tak lupe kan kenangan ini....hmm....aku tak ley nak membebel panjang2 pasal,aku kat cc ni..nti mahal..hu3....k la...kat bawah ni aku nak tayang paper exam aku yang last kat kolej..he3..daa....

ha....ni la paper last aku kat kolej..hu3.....

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com