Selasa, 7 September 2010 | By: iKhwan89

SALAM AIDILFITRI : terimalah puasaku wahai Tuhan

bismillah..dengan nama Tuhan yang Maha Agung dan dengan segala kepujiannya....dapat lagi aku yang berdosa ini...menghirup udara dari Tuhan....

Alhamdulillah...sihat lagi aku hari ini....aku harapkan ia tidak menjadi istidraj kepada ku......yaa...kawan2 ku sumer...raya dah semakin hampir....cube kite tanyer diri kite.....selesai tak puasa kita bulan ini??

Atau..adakah kita mencuri2 di bulan puasa??bukanlah mencuri2 duit atau ape2 yang fizikal..tpi mencuri ssuatu yang rohaniah macam termengumpat ker....tercakap mende yang ngarut2 ker..atau terkasar bahasa ker....

Ya Allah....ampun kan aku wahai Tuhan....

Raya kali nie jgak...insyaAllah....semua keluaqrga ku akan balik kampung...haaa....psal....cume tibe jer lain2 mase...mak ngan ayah ku n adek bradek yang kecik2 tu..akan btolak ari esok..(rabu 8hb2010)..aku plak akan bertolak ari jumaat bersamaan ngan raya pertama..(^_^)...aku kene amek angah n adek aku yang ke empat kat tanjung dulu..(^_^)

xpelah..ape2hal pun...aku nak ucapkan selamat ari raya kat sumer kawan2 aku...sory dan ampun maaf klaw selame ni aku ada terkasar bahsa ker..kot2...*tpi aku ase aku sopan jer*he3..oklah....see u next time..heheheheh////ramadhan kareem....salam

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com