Selasa, 16 November 2010 | By: iKhwan89

AIDILADHA :rintihan hati yang penuh dosa...

bismillah..walhamdulillah..semoga semua dalam kasih syaang Tuhan....apekabar sumer..?salam eidul adha diucapkan kepada semua pengunjung2 blog ku....

Raya haji kali ni...aku akan beraya di al-irsyad.....(^_^)...buat pertama kalinyer..he~....haa..sebut psl skola aku ni....pada ari esok...seramai 7 ekor lembu...*betul ke bm aku*...akan di korbankan..hu~...bnyak tu....dan jugak di sediakan jamuan....rendang....dan macam2..he3*smpai ta tau na tulis*

Dalam tengah sibuk2 nak beraya ni..huhuhuh....aku termenung kejap.....ape lagi pikir pasal diri aku la..huhuhu...aku tengah pkir..ape yang dah aku korban kan untuk perjuangan.....utk keluarga.....untuk agama.......pikir punyer la pikir...hu~..jawapannyer adalah....nothing.......T_T...owh my............

Ya allah..betapalah..aku seronok2 atas bumi Tuhan nie..tapi satu pun aku tak pernah korbankan untuk Tuhan dan untuk perjuangan.....ya Allah....kata mengaku pejuang Tuhan..tpi tak pernah berkorban..ya Allah..berdosanya aku....

Tuhan,,,,aduuhh!!!..bagaimanalah aku boleh jadi begini...hu~....bagaimana untuk aku berpatah kembali.....tiada jalan untuk berpatah......yang ada adlah teruskan...dan teruskan...moga aku kembali semula kepada Tuhan ku dan mursyidku.....

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com