Isnin, 1 November 2010 | By: iKhwan89

~Rintihan Hati Seorang Remaja dari TIMUR~


bismillah..wal hamdulillah....segala kesyukuran ku panjatkan kepada Tuhan...dah lame dah aku tak update blog ni....mungkin kerana masa ku kini telah disempit2 kan..atau mungkin juga tiada apa yang hendak di coretkan di atas blog ini..

Salam rindu buat abuya sohibuzzaman dan sayidi yang kedatangannya semakin hampir..bila-bila masa sahaja di saat ini...hati ku semakin cemas dan bimbang..takut-takut aku tidak termasuk dalam golongan orang2 yang bersama al-mahdi...

Salam sejahtera buat ibu bapa ku yang kerana mereka lah aku dapat mengenal Tuhan...dapat mengenal mursyid....dan mengenal jemaah Tuhan ini...

Wahai Tuhan..saat-saat terakhir ini..aku minta ampun dengan Mu Tuhan...atas dosa ku....aku mohon..redhakan lah umur ku....agar aku selamat di dunia dan di akhirat....

Gurisan kata dalam bermadah panjang bisa faham apa maksudnya...namun..apakah kelibat ciptaan lain dalam cerita hidup ku ini mampu memahaminya.....adakah aku terlalu salah dalam menafsir hati ku sendiri......??

Wahai Tuhan yang Maha Baik..ampun kan aku....terimalah taubat ku....."

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com