Jumaat, 4 Februari 2011 | By: iKhwan89

SINGGAH JOHOR : PERTAMA KALI BERMALAM DI JOHOR

bismillah..semoga dalam redha dan kasih sayang Tuhan...

Alhamdulillah...aku kini telah selamat berada di negeri Johor darul takzim..aku tak pernah lagi duduk dan bermalam di Johor ni...huhuh..ni la pertama kali...

Alhamdulillah...pengalaman dalam perjalan dari kuantan ke batu pahat johor banyak memberikan persepsi yang baru kepada ku tentang erti dan nilai-nilai kemanusiaan,dan kasih sayang antara manusia...

Huh~..ni baru jer sampai..huhuhu..*ni mod baru lepas semayang subuh*....kejap lagi..kami akan berjalan sekitar johor....huhuhu....tak..maksudnyer..batu pahat......huhuhu

Tujuan datang ke sini ni..alang2 hantar member aku balik umah die....kitorang pon berjalan lah sekali..kire ni macam package....he~

Ok la kengkawan......aku sakit perut dah ni..huhuhu..malam tadi makan macam-macam..ade mi racun lah...roti canailah..limau ais lah..huhuhu....ok sumer.....nanti aku update lagi lawatan ku ke johor ni..huhuhu...salam...(^_^)

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com