Selasa, 22 Mac 2011 | By: iKhwan89

CECUTI PUNYER CERITA..(^_^)

bismillah dengan nama tuhan yang Maha pengasih dan Maha penyayang.....

Alhamdulillah..terima kasih Tuhan.terima kasih Rasulullah,terima kasih saiyidi dan Abuya..dengan berkat mereka...aku masih lagi mampu untuk sembahyang walaupun dalam sembahyang banyak aku melakukan maksiat...ampun maaf wahai RSA kerana hati ku masih lagi tidak mampu untuk bermujahadah melawan nafsu...

Apa kabar sunmer>>??he~..moga disihatkan roh kita oleh RSA...aku alhamdulillah..walaupun kurang sihat akibat perubahan cuaca dan iklim....*huhuhuhuhu*

Setelah sekian lama aku tak update blog ni..huhuuhu...mungkin ada cerita yang pelbagai..heheheh...tak lah....aku tak de cerita pun...tapi dalam cuti selama seminggu ni....aku telah dipilih menjdi guru pengiring untuk pelajar sekolah rendah bagi mengikuti kursus kenaikan pangkat sarjan....

Hui....boleh tahan penat jugak lah sampai kat saner...macam-mcam jugak yang kena buat...tapi..aku macam biase..buat rilek jer...bese uh..kontrol macho..he~haa.....kat saner..bebudak memang tak de masalah......orait jer..beselah ...bebudak ni memang senang nak kawal...haa....tapi yang kitorang guru pengiriing pening kan sangat ni ialah...huhuhu..pasal guru pengiring itu snirik..heheheheh

huhuhuhu..aku gelak kat situ bukan sebab ape..sebab....kitorang ni..bengang punyer psal kat die..sampai kitorang tatau lah ape lagi yang kite nak buat...huhuhuh..last2...kitorang pon sepakat melantak je lah ape yang die buat....huhuhu/...beselah ...bebudak tak ckup umur lagi..he~

okeh....jadi..kesimpulannyer....bebudak yang aku iring tu kini dah selamat balik dengan keputusan 19 orang lulus pangkat sarjan,dan 2 gagal peringkat sarjan..namun 2 orang tersebut masih lagi dinaikkan pangkat daripada prebet kepada pangkat Koperal TKRSM..tahniah kepada semua..(^_^)

Haa....lepas jer aku balik dari perak...aku pun siap-siap....untuk ke kuala terengganu plak..*hehehehe...bejalan jer aku ni kan...*

Kenapa plak aku berjalan g terngganu??ada apa???heheheh...aku pegi kesana ngan Umar,ngan jaa,ngan my tiyal n ita...haa.....aku pegi saner pasal aku n kawan-kawan menghadiri kenduri kahwin member kolej kami dulu..iaitu aida..huhuhuhu8tak ingat name penuh die*....lepas tu...heheheh...kitorang merewang la plak kat tempat lain..haa.....macam-macam tempat lah yang kami pergi...pergi masjid kristal......pegi plak masjid terapung..pegi plak pasar payang...huhuhu...

Lepas tu....haa...kitorang pon balik..huhuhuh..tepat jam 10 kot..huhuhu..kitorang sampai kuantan....huhuhu..nanti gegambar aku upload kat fb..ok sumer..salam rindu dan kasih sayang..semoga semua dalam senyuman dan kasih sayang Tuhan....(^_^)

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com