Jumaat, 11 Mac 2011 | By: iKhwan89

ROAD TO SETIAWAN : EK ELEH>>>>

bismillah...salam perjuangan,salam akhir zaman,salam daulah islamiah.....Ya Rasulullah..wahai saidi,wahai al-fatta tamimi,mohon izin untuk ku coretkan tinta pengalaman ku disini...moga tinta ku ini dapat dikira sebagai ibadah...

Alhamdulillah...dalam kesempatan yang amat singkat ini dapat juga ku taipkan luahan mangkuk hati ku..huhuhuhu...*mangkuk la plak*..

Ha...dah lame dah aku tak update pengalaman setiap hari hidup ku..huhuhu..ye lah...ada mase tu..tapi tak rase pulak nak menulis...tapi hari ni...hati ni terpanggil-panggil...macam disuruh-suruh menulis....hu~

ha...tak pelah....alhamdulillah sekali lagi....rupa-rupanya..dapat jugak aku yang selalu berdosa ni hidup atas muka bumi Tuhan ni..ya Allah...kadang-kadang malunyer aku dengan Tuhan pencipta,RSA...

Haa.....kawan-kawan sumer..huhuhuhu...hari esok..insyaallah...beta akan..eh3..salah..aku akan berangkat ke setiawan perak untuk mengiringi pelaja-pelajar aku untuk kursus kenaikan pangkat sarjan..aku bersama dengan kawan aku,jumari,dan 2 orang lagi mualimah..*huhuh..tatau lah name ape*

Haa...yang paling bestnyer...elaun perjalanan dah tolak duit bas,yuran kat saner...kitorang guru pengiring ni...dapatla dalam RM20 huhuhuhuhuhu....."banyak" betul elaun sekolah bagi....haa...ini yang aku nak komplen ni.....adoi..kalau dah tak cukup bajet..atau susah sangat nak kuarkan duit tu....tak payahlah nak hantar sampai 4 orang guru pengiring..buat ape..membazir..baik hantar 2 orang jer....boleh jugak sorang dapat RM40...

Bila kita cakap karang..kite ni dituduh tak ikut arahan..dah...cube la bayangkan....macam aku ni..yang tak de duit ni..8gaji cukup2 makan*andai kata dalam perjalanan tu adelah yang sakit tibe2 ker...sakit perut ker...ataupon tak bawak duit belanja..haaa...sape nak tanggung bebudak tu..????...itu sepanjang perjalanan tu MASIH LAGI DIBAWAH TANGGUNGAN SEKOLAH selagi tak sampai kat tempat program....

Haa...dah3...ckuplah..malas dah nak berbicara...aku ni banyak dosa..makin banyak aku cakap,makin banyak lah dosa aku..ok lah kengkawan.....huhuhu..ampun maaf..salam..

1 comments:

Professor Hanan berkata...

haih muallim2,sabar ye.Ana doakan semua selamat :) Insyallah.Btw muallim gi ngan muallim Jumari ke?


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com