Jumaat, 26 Ogos 2011 | By: iKhwan89

25 RAMADHAN : TUHAN..HATI KU MASIH BELUM BERUBAH

Bismillahi Allahu Akbar..segala pujian,segala nikmat adalah dengan kekuasaan Mu Tuhan....selawat dan salam rindu buat junjungan agung Muhammad Rasulullah yang nur nya semakin berperanan saat dunia semakin ditimpa badai ujian dan pembersihan dari Tuhan...wahai yahudi yang tidak putus asa,ketahuilah bahawa sedikit masa lagi islam dibawah pimpinan Al mahdi Mumtazar akan mengambil alih dunia. Islam akan kembali gemilang.

Tuhan ku...coretan ku ini ku sembahkan kepada Mu Tuhan...moga Engkau dengarlah rintihan ku ini...

Tuhan...aku masih lagi tidak mampu untuk mengalahkan nafsu...aduh...apalah yang telah terjadi kepada ku ini...aku sering terlewat solat...utamakan perkara lain lebih dari aku utamakan Engkau...RSA...hati ku begitu derita sekali...seringkali aku menangis mengingatkan apa yang telah aku lakukan..namun ingat hanya sekadar ingat...seterusnya aku buat lagi..Tuhaaaan.....hati ku gelisah....aku tahu Engkau mesti tak terima puasa ku kali ini....aku derita Tuhan....aku takut azab Mu.....aku inginkan redha Mu....

Tuhan...ku harap dengan rahmat Mu...ampunkanlah aku Tuhan...

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com