Selasa, 9 Ogos 2011 | By: iKhwan89

CORETAN 9 RAMADHAN : Hati ku resah wahai Tuhan


Bismillah wal hamdulillah..semoga semua dalam redha dan kasih sayang Tuhan..akhirnya dah 9 hari kita berpuasa...

Namun aku tahu...pasti puasa ku ini ibarat kain buruk....tidak berguna...Tuhan....tolonglah aku membaiki diri...aku takut...aku menjadi orang yang paling rugi sekali...

RSA...aku bertawassul dengan mu..bantulah diri ini menjadi orang roh..yang mampu merasai dan menjiwai setiap apa yang berlaku keatas ku...bantu aku Tuhan...aku lemah..puasa ku punah....sembahyang ku lalai.....

Tuhaaaan.....dengan berkat nabiMu,dengan berkat saiyidi,dan dengan berkat mursyid ku..bantulah aku yang lemah ini....aku hamba Mu Tuhan...kasihanilah aku....tolonglah aku....

Dengarlah rintihanku ini....tiada siapa dapat membantu ku selain Engkau Tuhan...bantu aku Tuhan....tolong aku Tuhan....

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com