Isnin, 20 Julai 2009 | By: iKhwan89

"BERDOSANYA AKU WAHAI TUHAN.."


salam alaik kepada semua pelawat..semoga semua berada didalam kasih syang Tuhan yang Maha Agung. Alhamdulillah,dengan rahmat dan kasih syg Tuhan,aku yang selalu berdosa ni,masih lagi diberi kesempatan dalam menulis coretan hidup ku..
Terima kasih Tuhan..akhirnya aku faham erti sembahyang,Engkau rezeki kan aku untuk memahami sembahyang. tapi aku khuatir,walaupun aku faham,tetapi kadang2,aku selalu abaikan..
Tuhan,aku banyak dosa..setiap detik aku melakukan dosa,aku takut..tuhan...aku kini sedang cuba bermujahadah untuk melawan tipuan nafsu..
Setiap kali nak terbuat dosa,aku cuba untuk teringatkan Mu,aku cube untuk ingat nasihat orang yang ku sayang...kadang-kadang aku berjaya melawan,kadang-kadang aku tidak mampu..
Sembahyang ku masih belum fokus..
Wahai Tuhan,ampunilah aku..terima lah taubatku..ku harap aku tergolong dalam orang yang mendapat rahmat dan redha Mu.....

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com