Isnin, 13 Julai 2009 | By: iKhwan89

PENYAKIT HATI KU YANG PARAH : CERITA CINTA KU


*suasana petang yang nyaman*salam alaik kepada semua pelawat..semoga dalam kasih sayang Tuhan..selawat dan salam keatas junjungan agung kita Baginda Muhammad s.a.w kerana baginda kita memeluk islam,kerana baginda kita berjuang kerana Tuhan...marilah sama-sama kita hadiahkan al fatihah kepada ibu bapa kita,guru-guru kita,dan rakan-rakan,..terima kasih kepada mursyidku al-fatta tamimi kerana dengannya aku dapat mengenal Tuhan kembali .....

Hati ku gundah kerana dalamnya penuh dengan cinta dunia..Hati ku penuh dengan nafsu untuk mencintai selain Tuhan.....aku sangat kotor dan berdosa....aduh Tuhan..kalaulah aku ini mati sekarang,jahannam lah tempat aku........Oh Tuhan...berdosanya aku...aku meletak kan cinta makhluk melebihi Mu!!..aduh.....Tuhan...aku semakin lalai dengan Mu Tuhan ku.....

Aku tidak tahu mengapa aku ini..lalai...padahal setiap hari aku memperingatkan orang,aku selalu memberi tazkirah...tapi kenapa aku yang lalai??!!!Bila aku check balik.....patotlah......hati ku penuh dengan nafsu sombong...ego!...jarang aku nak merendah diri,hati ku dimainkan sepenuhnya oleh nafsu....Tuhan!!!!!tolonglah aku melawan nafsu ku...aku tidak mampu melawannya bersendirian..

Setiap hari aku mencuba untuk melawan...tapi aku selalu tewas...oh Tuhan....aku perlukan Mu...Tuhan...aku kini sedang berusaha untuk melawan nafsu ku...aku kurangkan bergaul,aku putuskan hubungan dengan orang yang aku cintai kerana mu...kerana aku takut cintaku kepadanya melebihi cinta kepadaMu..aku tidak mahu...Tuhan....dengan aku berbuat seperti ini,aku mengharapkan redha Mu....redhailah aku Tuhan...aku sedih.....

Aku tidak mampu...tapi demi untuk mencintai Mu,aku sanggup untuk apa sahaja..aku takut Engkau tidak mencintai ku...aku banyak bersalah dengan Mu...aku tidak tahu lagi bagaimana aku nak buat....wahai Tuhan ku yang Maha Agung...aKu mengharapkan orang yang aku cintai itu faham....aku mengharapkan dialah nanti yang menjadi temanku untuk menuju cinta Engkau...aku terpaksa sedih untuk dapatkan cinta Mu..aku harap orang yang kucintai pun selalu mengharapkan cinta Engkau...aku harap die faham.....

Wahai Tuhan..selagi aku hidup,aku tidak akan jemu untuk mengejar cinta Mu....biarlah orang lain membenci ku..tidak apa...asalkan aku dapat cinta dan redha Mu..aku mengharapkan redha Mu Tuhan...aku sedih sekarang...

Tuhan...campakkanlah rasa cinta Mu kepada ku dan kepada die yang kucintai..dialah wanita yang aku mengharapkan mencintai Mu....wahai Tuhan... ampunkanlah aku diatas kertelanjuranku....semoga aku dan dia mendapat keredhaan Mu....sekian...hamba berdosa...salam..

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com