Khamis, 9 Julai 2009 | By: iKhwan89

SEDIH DAN PILU HATIKU


huh~..........................selamat petang semua pelawat..hmm..semoga dalam kasih sayang Tuhan...aku kini dalam keadaan yang penat,xcht,xceria,xhappy..tataw lah knp....aku dah semakin lupekan diri aku yang dulu..
Aku dah mule lalai dengan tanggungjawab ku......aku lalai dalam solat,aku tidak tahu kenapa aku ini....segannya aku dengan PEMBERI REZKI ku,aku lemah..bila aku dah salah,barulah ada yang tegur....aduh....
Tinggal lah aku sepi...dah tak larat aku nak pikul beban.....Tuhan aku,tolonglah aku....aku mngaku berdosa,ampunkan aku Tuhan yang maha berkasih sayang!!tolonglah aku....aku terseksa zahir dan batin ku menahan godaan nafsu!!...tolonglah aku Tuhan...!!!!solat adalah segala-galanya....tapi aku tak khusyuk bila solat!!!aku lalai dalam menjaga waktu solat!!...Tuhan!!!!jauhkan aku dari dunia yang menipu di sekeliling ku.....aku mohon ampunilah dosa ku Tuhan ku yang maha berkasih sayang......sekian....hamba hina.....

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com