Isnin, 20 Julai 2009 | By: iKhwan89

KURSUS SEMBAHYANG : BANGKAI RUPANYA SEMBAHYANG KU


salam alaik kepada semua pelawat..semoga dalam kasih sayang Tuhan...al fatehah kepada rasulullah,junjungan agung kita,guru-guru,dan ibu bapa kita...semoga kita semua dapat merasakan kasih sayang Tuhan..
Hari sabtu dan ahad baru-baru ini alhamdulillah..aku dapat direzeki kan untuk menghadiri kursus motivasi solat anjuran MPPKIPSAS exco dakwah dan kerohanian kerjasama dengan pusat motivasi insaniah..
Sepanjng prgram tersebut,aku dapat merasakan ia adalah motivasi yang lain dari yang lain...kebnyakan motivasi,hnyalah mnyentuh lapisan luaran sahaja dan tidak masuk kedasarnya..
Tapi semalam,setelah habis kursus,aku sangat merasakan bahwa,Agungnya Tuhan yang memberikan anugerah sembahyang...bila aku menilai balik ibadah sembahyang aku,rupa-rupanya,aku selalu lalai dalam sembahyng.
Patutlah selama ini sifat mazmumah penuh dalam jiwa aku...aku pemarah,susah nak maaf kan orang,zalim,menipu,mngunpat.aduh!!..malunyer aku dengan Tuhan......
Tuhan bagi rezeki pada ku,tapi aku selalu tidak beradab bila berada dihadapannya..aku menyesal!!..oh Tuhan ku yang maha agung.....terimalah taubatku ini wahai Tuhan......
Bantulah aku wahai Tuhan unutk melawan nafsu ku.....aku tidak mahu ibadah ku selama 20 tahun ini menjadi bangkai sahaja.....aku tidak mahu...ku harap Engkau menerima ibadah ku dengan redha dan kasih sayang Mu Tuhan...Tuhan,bantulah aku.
sekian..hamba hina....

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com